Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 gammel dame helt forstyrret gammel dame var knapt lur gravidetøy? gammel dame angrer gammel dame trenger nytt babytøy?
trøndermamma Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hmm....nå har ikke jeg vært med på dette før, men skjønner at det er en slags rebus og at det antagelig handler om noen her inne. Spørsmålet er hvem? Det er iallefall ikke meg ha ha ha....
dritgrei hei hei! Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 jeg syns ikke gamle damer er dumme når de gir bort barneklær og gravidetøy.... jeg syns det virker smart jeg, hvis man er gammel mener jeg ,-))))) men hvem er du????????????????????????? ?????????????????????????????? det har vært noen vage svar, og noen som ikke har svart i det hele tatt.... se bare på bursdagslisten den er laaaaaaaaaaang. hvis vi tar utgangs punkt i den er det ganske mange som er potensielle babybærere..... god jul
Reveenka Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Anelsen min vokser seg sterkere. Nå sender jeg en pm til noen jeg kjenner og forhører meg litt... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå