lille meg.. Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 ,hvor lenge skal man faste da??jeg har ikke spist siden 12 igår kveld-er det greit da?glemte spørre legen...men er det uansett greit å drikke vann?...kjenner jeg er suuuuuulten nå...skal skynde meg avgåre snart...
Stor_smil Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 husker ikke helt om du kan drikke vann, men jeg tror ikke det du kan iallefall ikke tygge pastiller eller sukkerfri tyggis Lykke til
Gjest Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Fra midnatt er helt ok - og du skal helst ikke drikke vann heller. Er det glukosebelastning du skal måle ?
Stor_smil Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 iflg doktoronline.no kan du drikke litt vann
FrøkenSprøken Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Fra midnatt er helt ok. Jeg fikk beskjed om at man kunne drikke vann hvis man måtte, og det MÅTTE jeg! Er en skikkelig tørst person, så MÅ ha vann. Fikk røyke også, men ikke tygge tyggis. Lykke til:)
lille meg.. Skrevet 23. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2007 hmmm,vet ikke helt,legen har skrevet fastende blodsukker og abs(skal sjekke protein i urin også)Har nådd uke 35 i svangerskapet nå,og var p åkontrolli går:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå