Gå til innhold

Vetlis,er du oppe og vaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og glaner på God morgen Norge med et halvt blikk,og passer på at ikkje bikkja pisser på seg i søvne.(han ligger her og drømmer noe voldsomt,og da kan det plutselig komme en liten skvett,hehe!)

Uhuu,termin idag! Kan ikke si jeg føler på meg at det er noe på gang,har vært i samme tilstand i noen uker nå.... Dessuten er jeg supertett i nesa,og da tror jeg ikke sykehuset er "the place to be!"

Går hos dere da?

Min store plan idag er å gå tur med gamle sviskertrynet og kjøpe adventskalenderen fra Haribo,for den ble best i test,haha!:-)

*klemmis*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, er oppe jeg vøtt :-) Hmmm.... beg å bli gammel den bikkja di nå, siden den lider av inkontinens hihi!

Ja jeg tenkte på det, når je gså overskriften din, for pokker hu skal jo ikke sitte på bim, men på Bærum!!!! Joda, kan jo være det det hjelper litt på trykket i hodet om du presser litt andre steder :-D

Vet du at her er det form messig veldig bra, men er drit forbannet på NAV og arb.giver! Får jo ikke lov til å levere inn søknad om fødselspenger før jeg har med inntekts og skatteopplysninger fra arb. giver. Å det ahr jeg mast på jobben om i over 2mnd!!!!!!!! Nå er sjefen sykemeldt og hu som jobber der i steden er helt ubrukelig! Så nå sitte jeg her med 28 dager til termin, å tipper at jeg ikke får en dritt penger!

SUR JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min plan er å samle litt overskudd til å få i orden huset, men tror ikke arbeidslysten får helt taket på meg i dag heller :-( Skal ha nevøen min på 4år her hele helgen også, å han står vist opp kl 6 på morran....DRITT DRITT DRITT!!!! Å jeg som nett har lært lillegull til å sove litt lenger :-(

Klemmer tilbake!

Skrevet

Ja,syntes jeg så deg inne på skravle isted. Hehe,ja Oscar er jo 11 år nå,så ikke bare bare å holde seg når man drømmer om alt mulig merkelig! Han har vært sånn så lenge jeg har hatt han,faktisk. Drømmer han veldig,så begynner han å riste noe voldsomt,og så kan det komme en liten skvett(ikke mye,men...) Dakkar gutten:-)

Idol ikveld,vettu,og siden det ikke ble scorpion-barn,så kan hun likegodt ligge inni der en dag eller to til,ihvertfall til jeg ikke er forkjøla mer.

NAV,ja... Finnes det skuddpremie på den sortens folk,tro??? Sleng med Bærum kommune også da,de er like ubrukelige!

Dra innom jobben om du orker,og KREV at de fikser det mens du står der og venter!

Har heller ikke fått søkt om fødselspenger,og er redd jeg ender opp uten... Har jo ingen lønnsslipper,siden jeg ikke har fått lønn enda,samt at jeg fikk aldri inn sykemeldingene,så vet ike om jeg får sykepenger fra mai og utover heller,antagelig ikke. Og får jeg ikke det,så har jeg vel ikke lang nok tid med inntekt til å få fødselspenger heller... vi får vel klare oss med engangsstønaden,du og jeg,frøken:-(

Får evt. gjøre alvor av den rane-noen-planen vi hadde her i sommer,for folk må jo få julegaver i år også(blæh,eier ikke handlelyst nå!)

Oi,en liten morgenfugl hos deg i helga da! stas! Kondolerer! Du får bare sette på en dvd eller noe,så kanskje han holder seg i ro til det er dags for normale folk å stå opp! evt. ha noe i melka hans på kveldenen,så han sover litt ekstra godt og lenge,hihi! Kan ikke ha noe av at han skal hjelpe V. opp ekstra tidlig,når han har lært seg å sove til mamman er uthvilt!

Skrevet

Ja måtte få ut litt frustrasjon på skravle :-(

Stakkars Oscar, han drømmer sikkert om noen saftige tisper ;-) Ikke rart det kan gå litt galt da hehe!

Ja det var det da, synd det der igrunn, for scorpioner og steinbukker er jo litt kulere enn skytter hihi! Ikke for det, en scorpion tulle kan nok gi deg ganske mange grå hår på hodet, samme med små stabukker!!! Har hørt noen historier fra jeg var liten, som nesten er for utrolige til å være sanne! Hadde skjelt ut og bannet til mora mi så det holdt (kunne ikke prate nesten en gang) var vel i underkant av 2år. Jeg tøyde grensen så jævlig at det flaknet for mora mi, så hu truet med å gi meg juling! Å jeg gav blanke faen å fortsatte å skjelle henne ut, så smalt jeg døra i trynet på a! Så hu så ingen annen utvei en å gjøre alvor av truselen. Hu la meg over kne og brettet ned bleia, å slo så hardt som hu følte var forsvarlig! Å jeg snur meg å ser på henne med smale øyne og et skjevt smil og sier DET GJØR IKKE VONDT SÅ hehehehe!!!!!!!!!!

Skuddpremie?? Ja det hadde vært noe, da skulle til og med jeg tatt jegerprøven!!!! BAH!!!! Ringte nett et annet kontor, som jeg ikke tilhører, bare for å høre om de kunne komme md noen råd? Å de sa akkurat det samme som søsteren min, at NAV burde ringe å snakke med arb. giver! For det er ikke holdbart, men tror du NAV Tønsberg gidder det da???!!! NEI!!!

Ja vi raner noen ! Hvem da? Må jo ha litt penger da! Gidder ikke slå ned en gammel dame eller noe altså... der går liksom grensen!

Ja tror jeg skal bruke kvelden på å lære han opp til å sette på tv'n vår, så kan han sitte der å gnu til jeg står opp hehe! Eller foresten, sønnen til T er her i helgen også, så han kan være barnevakt tihi! Neida, han skal slippe det :-) Stakkars gutt har nok med 3 mindre søsken hjemme, om ikke han skal komme hit å bli satt til å være barnevakt også :-)

Skrevet

Det derre med penger,NAV,jobb osv osv,det har jeg nesten gitt opp før jeg har starta,synes det er så mange som har trøbbel med dem her inne. Tror bare jeg skal fylle ut en sånn engangsbetalingsgreie,drite i å sloss for fødselspenger og satse på at jeg får utbetalt den fillesummen i 2010 eller noe.... Jupp,vi raner noen! Olav Thon begynner jo å bli ganske grå,kanskje vi kan overfalle han på tur oppi Nordmarka eller noe;-p Synd han ikke er bestefaren vår!

hihihih,ei lita opprørsk ei du,da! "det gjør ikke vondt,hahaha" Tipper hun helst ville solgt deg der og da! Får satse på at dattra di får litt mindre dose av dine sinna-gener da!

Ser for meg at jeg får ei som ikke vil sove,må underholdes og lekes med hele tida,for sånn var jeg... Vi får nok vår straff:-(

K. gleder seg mest til å kunne jage potensielle kjærester bort med hagle om 16 år.

Blir fullt hus inni skogen i helga,skjønner jeg! Spesielle planer,eller skal du bare prøve å overleve? ;-p

Skrevet

Hehe! Veit du hva, nå har jeg ringt med NAV, de skal ringe jobben. Jeg har ringt arb. tilsynet og forbundet :-DDDDD Så nå tenker jeg at det blir fortgang i sakene jeg !! Den engansstønaden hadde jeg sist, ikke mye å bli feit av det akkurat :-(

Vi går for Thon, for han liker jeg ikke alikevel... Har kranglet med folka hans før! Meg og ei venninne tok inn på et av hotella hans, så glemte kjærringa i skranken å gi oss kvittering (betalte å forskudd). Å enden på visa var at de trodde ikke noe på oss! Beskylte oss for å lure oss unna osv... Å da klikka det for meg! Nekta å betale en gang til, enden på visa var at lille meg måtte betale 3000kr til STORE STYGGE OLAV THON!!!!!!!!!!!!!! Tror du jeg ble forbanna eller! ? Ville ikke hatt han som bestefar for alt i verden! Da var det bedre med han surpompen jeg hadde hehe!

Ja de sier at je gvar det ihvertfall, tror ikke noe på dem jeg ;-) Er jo så go jeg atte!

Jeg satser på at hu ligner på faren jeg, han er en smule mindre hissig en meg, tror jeg?? Å ja gjett om, vi får nok helt sikkert som fortjent begge to, selv om jeg tror du har fått din dose allerede (tenker på spyingen) ! De mennene våres burde ta å rotte seg litt sammen ang den hagle greia, tror nok det blir sånn her i huset også!

Går for den overlevelses greia jeg, orker ikke ase og mase så mye tror jeg :-) Blir vel Idol osv..... Vettu at bortsett fra å hente og kjøre i bhg, har jeg ikke vært ute av huset hele uka :-( Jo foresten det er ikke sant! Var på sykehuset på mandag.

Skrevet

Hey,flink pike! :-) Godt jobba! Håper det ordner seg fort,sånn at du vet at alt er iorden før dem legger deg på skjærebenken 21 desember! Ikke lenge igjen nå,og så VET du jo at hun kommer faktisk den dagen,det må føles litt godt!:-)

Får jo ikke stort i fødselspenger uansett,jeg,men 5-6000 i mnd er mye mer enn den engangsgreia,så håper jeg får ordna det. Driter i om jeg ikke får sykepenger fra mai til november,bare den fødselsgreia går iorden!

Ja,men da tar vi herr Thon da,bare å gjøre seg klar med tau og ducttape,hihi!

Fytti,så sur hotellopplevelse det var,hadde klikka og ring politiet der og da,jeg! (så hadde vel dem kasta meg ut,hehe..)

Ja,snille du kan da umuligha vært opphav til sånne fortellinger dem går å forteller deg!!!! *sjokka* ;-D

Jupp,disse snuppene våre blir nok bråkete glammodeller,akkurat som du har spådd:-( *grøss* Så får vi skylda,vøtt,for det er alltid mammans feil når barna ender litt uheldig ut i samfunnet!

Hihi,hjemmekjær i det siste,altså? Er ikke så mye å farter jeg heller da. Er mest bare legekontroll 1 gang i uka,handle-mat o.l-turer med K. og 2-3 turer med Oscar rundt i området her hver dag. Tv er et fint verktøy,du!

Må vel snart ut på tur med dyret,men han er ikke stått opp enda,så kan drøye litt til! Deilig!

Skrevet

Ja er utrolig stolt av meg selv nå! Håper de blir dritt sure å sparker meg fra jobben, så slipper jeg tenke mer på dra tilbake :-D Vil jo være hjemme med snuppa mi i steden. Helt klart at de ter digg å vite dagen, det gjør noe med deg. Slipper å tenke så mye på tenk om vannet går, eller veene setter i gang, mens jeg e rpå tur med bikkja osv... Ikke for det, kan jo skje alikevel, men føler en viss trygghet ved at de tar henne 3 uker før tiden.

Det er jo mye mer penger enn de usle 30 tusen da :-) Men det var digg å få de pengene å husker jeg hehe!

Jepp, Thon er en avtale :-) Ups, tenk om noen leser dette å tar oss på alvor hihi! Da blir det action før jul gitt!

Nettopp, det var sånn jeg tenkte også, for jeg er jo aldri sint og sur! Kunne ikke falt meg inn å likket eller si noe styggt til noen haha!!

Dum & dilig juba juba! Her kommer Dum & Deilig juba juba! Min er Dum og din er Deilig :-D Nææææ tror folk vill legge skyllden på faen her i huset, han er mer selvopptatt han en mora *knis*

Ja gjett om, orker ikke tanken på å gå ut, handle, være sosial eller noe om dagen! Vil barre ligge i stolen å sove! Det er jo så godt :-) Så samler jeg litt overskudd til gutten min kommer hjem.

JA du har vel ikke noe valg? Min tasser jo rundt ute i gården uansett, så trenger ikke lufte han noe særlig..... Han løper rundt etter hester og andre dyr!

Skrevet

Er stolt av deg jeg åsså! *smask* Hihi,kanskje de sparker deg,ja,hadde ikke gjort noe det,er mye koseligere å dulle med barna enn å slave rundt for de folka der!

Apropo barna,nå har slufsegutt våkna,så han skal vel ha tur snart! Kan jo slippe han ut i hagen,men da vil han ikke,ikke om jeg ikke skal være med han ut for å leke. Bare snur i dør og går inn,da... Bortskjemt!

Haha,ja tenk om det plutselig blir oppslag i VG om at noen planlegger ran og kidnapping av gamle Thon! Hadde jo vært fantastisk! Aldri vært i VG før,så detta hadde jo vært stort! Blir jo kjendiser over natta,vi!

Er T jålete??? Du får sende han på spa i julegave,haha! Eller til manikyr og botox-behandling!

Du har jo lillegutt å passe på,så om du slacker på dagtid er jo ingen big deal! Verre med meg,kan ikke helt skylde på Oscar heller,han er ikke SÅ krevende!

Skrevet

Ja, det må jeg si! Da har Vetlis sovet i stolen i none timer hehe! Herreggud, det er ikke rart je gikke får sove om natta.... våknet kl 15.00 liksom :-(

Ja en ting kan jeg love deg, å det er at jeg mest sannsynlig kommer tl å si opp når permisjons tiden nærmer seg slutten. For sånt tull orker jeg ikke. Da er det bedre å være hjemme med ungene. V beg jo på skolen også, så da er det godt å ha mamme der den første tiden. Dess har jeg regnet litt: Med 2400kr i bhg og nesten 2000kr til SFO, tap av kontantstøtten på 3300kr 8000kr ut vindu, å da sitter jeg igjen med knskje 3-4000kr, for å jobbe fullt? Kiss my ass!!!

Hehe, nesten som bikkja her det, går kun ut på egen hånd om katen er ute, så han kan leke med den, hvis ikke vil han heller væe inne hos mor og far... litt av ei jakt bikkje vi har fått oss liksom.

Tror jeg hadde foretrukket en litt annen form for kjendis status enn akkurat å planlegge kidnapping på en gamlis gitt... Hadde vært bedre å blitt ferska med en sexy skuespiller eller noe da? Jud Law feks :-D

Ja han er vel det, bryr seg veldig mye om hvordan han ser ut kan du si, men det er deilig det ass, kan ikke tenke meg noe værre enn mannfolk som ikke bryr seg om sitt eget utseende :-( Spa ja, hmmm kanskje det??? Eller nei, med den hormonbomedama tikkende hjemme, så hadde jeg sikkert blitt sjalu, om han skulle fått massasje av en annen dame hihi!

Hehe kan du ikke bare si at han har blitt veldig krevende da? K er jo ikke hjemme, å får jo ikke sjekket det på dagtid... bare si han blir så utrolig rar når K er borte. Da skal han leke og sitte på fange og ha dype samtaler hele tiden :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...