Gå til innhold

hei... hvor stor er magen din da? ;)

nr.4 på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg målte magen min i dag og lurer på om den er "normal"... hihi...

Jeg er i uke 22+4 og min var 101 cm... Er så mange som kommenterer den syns jeg... men det gjør de jo uansett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!

Det er nok litt individuellt,men jeg venter 3,er i uke 14 i morgen og min mage måler 104cm.

sikkert helt normalt ;D

Dette er min 4:e graviditet,og jeg fikk tidl mage sist.

Ha en fortsatt fin dag :)

Skrevet

Målte min jeg også. Ble litt latter da ja. Er straks i uke 29 og målet rundt maven var 125 cm. HJELP:) Hvor skal dette ende..

Skrevet

Nå ble jeg litt nysgjerrig på mine mål også.... og målet er 96 cm... Er i dag 22 + 6. Men er en ganske liten dame i utgangspunktet..

Skrevet

Hi, hi, jeg måtte også finne frem målebåndet. Ble spent på å se hvor stor jeg egentlig er for jeg føler meg kjempestor =)

Målte 92 cm... ikke veldig mye kanskje men jeg er ju bare 11+5...

Skal følge denne tråden og se om jeg er "normal" ;-)

Skrevet

Jeg målte nå og den var utrolie 122 cm ;D

Er i uke 31+3 og har 2 gutter på 1700gram hver i maven ;D

Så jeg ligger ann til å bli MEGA stor.....kommer til å sprekke..

Skrevet

Jeg er 22+2 og 99cm rundt magen.

Skrevet

Jeg er 28+1 og magemålet mitt er 104cm!! Tror allerede jeg er større nå enn jeg var på slutten med de andre!! Hehe!!! Begynner å merke dette her ja. Gøy, men slitsomt. Kos dere videre!!!

Skrevet

Kan se vi er veldig ulike ja... Så hva som er "normalt" er nok ganske individuelt. Men moro å se hvor forskjellige vi egentlig er. Syns nok magen min er ganske stor, men nå begynner de også å sparke opp mot ribbeina. Glad de får bedre plass, for jeg føler at det er trangt der inne. Moro å følge alle sammen uansett hvor stor og fin magen er... Kommer sikkert til å savne det litt når de er ute...hihi

Skrevet

På slutten (uke 38) var jeg 114 rundt, men den var ganske lang også!! Tvilling 2 lå helt under ribbeina nesten.

Skrevet

Leita ettermålebånd i hele går, men fant ikke. Fant et på jobben nå, og måler 94,5 rundt. Er i slutten av uke 19.

Skrevet

jeg er i uke 32 og er 117 cm rundt magen:)

Skrevet

Hvor måler dere egentlig? Jeg målte over navlen: 88 cm rundt magen og er 13 + 5 på vei...

Skrevet

Jeg målt der som magen er tykkest, står mest ut :)

Skrevet

Var hos jordmor i dag. Uke 32 og fundusmålet var på utrolige 41 ;D

Rundt maven 122

Gått opp 7 kg

2 gutter i maven.

Skrevet

Jeg begynte på 86 cm, i uke 15 var jeg 89 cm, uke 20 93 cm og nå 25+5 er jeg 97 cm. Har gått opp 6kg.

Også to gutter i maven :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...