Gå til innhold

Blir så sint!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dustedama over oss får tydeligvis ikke sove om nettene og sitter i sofaen i stua (som er rett over senga vår).

OG DET KNIRKER slik at jeg blir sprø, hele gulvet og veggen knirker!!

Jeg sliter med å sovne inn for tiden, og i 3tiden kommer knirkedama...

Inatt var det så ille at sambo også våkna av knirking.

Jeg er dødssliten nå, føler jeg ikke har sovet på flere netter.

Vet ikke helt hva jeg kan gjøre med det.

Føler liksom ikke jeg kan gå opp å si" du unnskyld, jeg hgar merka at du ikke får sove på nettene, men kan du ikke holde deg i senga og ikke sitte å knirke i stua?".

Prøver å få litt søvn på dagtid når jeg er hjemme, men da skal hun absolutt STØVSUGE akkurat den plassen, hver dag.

Og knirker selfølgelig videre etterpå og før det også.

Det høres sikkert teit ut, men det er faktsik et stort problem, blir så frustrert av å ikke få sove...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, selfølgelig har jeg prøvd ørepropper.

Men det virker ikke pga det er kyd som forplanter seg i veggene, det tar ikke bort slik lyd.

Syns det er lit fælt å måtte bruke det også hver natt fordi hu oppe bråker, eller de ved siden har fest.

Skulle jo fått litt nattero når en først har kjøpt en leilighet hvor det faktisk er påkrevd total ro... Vi har faktsik ikke lov å hamre i veggene i helgene.. heheh :)

Skrevet

Føle me dæ.. Sjøl har æ store problema me å få sove om natta. Halsbrann og ondt i bekkene og plutseli våkne æ og står å hyle på golve pga sinnsyke krampe i leggan. Og e æ heldi å har aftenvakt så æ kan sove litt utpå dagen så e det STANDARD PROSEDYRE at den helv..... nabokjerringa går tur med ei forba..... gneldrebikkja av verste karakter! Og det gjør IKKJE saken bedre at ho me sin gyselige nasale stemme prøve å overdøve bikkja førr å få den tel å holde kjeft. Kvær einaste morra skjer det og ho går mange tura førr dag med den. Æ e temmeli sikker på at det e ikkje bære æ som har reagert på det tel tross for ekstra lite søvn og mye hormona.

Skrevet

Det går ikke an å snakke med henne, da, eller legge en forsiktig lapp i postkassen hennes? Forklare enkelt og greit at du er gravid og sliter veldig med søvnmangel, og at du dessverre opplever at det er mye knirk mellom leilighetene, noe som forstyrrer deg veldig i nattesøvnen. Forklar hvordan deres soverom ligger i forhold til hennes stue, og at du dessverre nå har et så stort problem med søvnmangel at du ser det nødt til å kontakte henne og forklare situasjonen og be pent om at hun hensyntar plasseringen på deres soverom når hun er oppe om natten. Om hun tar det til følge eller ikke gjenstår jo å se, men da har du i alle fall prøvd!

Det hjelper ikke å legge seg i et annet rom heller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...