Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 står på alle 4 og gynger innimellom, men ikke noe mer. kommer seg bakover ved å skyve seg. Setter seg opp selv til tider. Elsker å stå, men ikke av seg selv da...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hei Min datter var sen, men nå husker jeg ikke hvor gammel hun var da. Men hun begynte til fysioterapaut for å lære seg å krype, det var helsesøster som ordnet og sa det. Men tror ikke hun var blitt så "gammel" da, siden jeg gikk til fysioterapaut i permisjonstiden. Mulig du må ta en tur dit...Vet ikke hvorfor jeg måtte dit...Datra mi akte seg på rumpa...
Forskeren Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Eldste datteren min krabbet ikke før 11-12 mnd, det er i seneste laget, men innenfor "det akseptable". Hun ville helst ake på rumpa når hun var rundt 1 år. Hun gikk utrolig sent også, hun var 19 mnd. Vi fikk oppfølging fra fysioterapeut og u.s. ved sykehuset. Men til trøst og oppmuntring er det ikke noe "galt" med henne, hun er nå 3 år og løper og hopper som alle andre unger Men ikke greit å bekymre seg, bedre å ta kontakt med hs da, de kan hjelpe deg videre.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Det er jo langt fra alle som krabber da, er ikke noe "krav" til normal utvikling. Kommer seg rundt på andre måter, og setter seg jo opp selv. Jeg ville ikke vært bekymret. Kanskje h*n hopper over krabbingen og begynner rett på å gå (Du kan jo høre med hs om det uroer deg veldig)
avent1 Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Ta det helt med ro, noen barn hopper rett over krabbingen og begynner å gå til og med. Gutten vår var ca 12 mnd da han krabbet. Vi hadde og vært hos fysio på hs men hun bare ristet på hodet av "hysteriske" mamma og sa at det kommer når det kommer. Vi skulle ikke " hjelpe " til for dette fixa de når de var klar for det. Han gikk da han var 15 mnd, og siden har han ikke stått stille. Nyt tiden sier jeg, for en vakker dag nå så blir alt mye travlere:) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå