Gå til innhold

Har noen fått inn sykepenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal være på mandag, men sist det var utbetalingsdag på mandag kom dem på fredag.

Hadde vært greit å fått handlet litt julegaver i helgen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde håpa på det jeg også, men ingen penger på kontoen enda i alle fall:(

Skrevet

Jepp,fikk dem i går=) så da tror jeg att de siste babytinga er i hus... Så da er det bare å vente på tulla:-)

Skrevet

Når jeg tenker etter så kom mine sist det var utbetalingsdato på mandag så sent som kl 16.30 den fredagen før.........

Skrevet

Får håpe att de kommer inn på kontoen din idag,så de får noen bein å gå på ;-) Alltids noen man bare må ha og ikke minst i disse tider....

Skrevet

her har det ikke dukket opp noen i hvert fall. men jammen trengs dem nå!!!!!!

Skrevet

Har ikke fått noe enda...

Hadde vært kjekt om de kom i dag siden det er nattåpnet=P

Skrevet

Jeg har fått sykepenger nå...

Skrevet

Jeg har fått. Men jeg fikk bare 2000 kr. Skal det liksom være min lønn? Jeg er 100% sykmeldt..Jeg får ringe ned å spørre

Skrevet

de pleier å komme inn etter klokken 16 på fredager hos meg:)

Skrevet

fra når ble du sykemeldt? kanskje du bare har fått for et visst antall virkedager eller noe?

Skrevet

ringte nav nå,og de kunne komme i ettermiddag,men de skulle egnetlig ikke være inne før 08.00 mandag.. her i stavanger/sandnes allefall.. jeg vil ha de nååå!!!

Skrevet

Troll i ord....... :-)

Mine kom jammen ta meg inn akkurat nu. Tjuetre gode store lapper :-))

God helg ladies........

Skrevet

drister meg inn her selv...

er 50% sykemeldt for tiden, men tror jeg får all min vanlige lønn fra arbeidsgiver og ikke nav. at jobben får tilbakebetalt fra nav- deilig det så slipper jeg å få penger fra 2 steder...

er hvertfall sann at når jeg spurte om arbeidsgiver betaler ut lønn under permisjonen gjorde de det- så regner med det er sann under sykemelding og.

noen som vet??

Skrevet

Ja mine er å inne, men det er vel ikke halv skatt på denne utbet, de kommer på desember lønna?

Skrevet

Uff..Har ikke fått jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...