Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg dere kloke kvinner.får ikke sove,ikke noe nytt ,men nå er jeg på zombi stadie.i natt har jeg sovet 3.5 timer.og er jeg heldig klarer jeg å sove 1 time senere i dag.ja jeg hvet att det skal være slik mot slutten ,men jeg har 8 uker igjen og har holdt det slik siden uke 24.Er ikke mye som blir gjorrt her ,kroppen er helt tom.skal jeg ta i mot innsovningspiller,eller har dere noen gooooode råd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Du er ikke alene om ikke å få sove, det er flere måneder siden jeg sov en hel natt godt sist :(

Sliter med å sove pga hersens vonde bekkenløsning + sterke kynnere, har enda 6 uker igjen og er blitt så lei nå.

Gleder meg så til jeg slipper å ha disse bekkenløsningsmertene mer.

Du kan jo prøve å ta deg en dusj

Eller drikk en kopp varm melk med honning

Kan jo også prøve å lese en kjedelig bok

Rydde i huset til du blir sliten og sovner

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Må dessverre signere her damer...har ikke sovet en hel natt på lenge.

Våknet av kynnere i natt + innmari tett nese, bare å stå opp selv om klokka viser 0429=( Vanligvis er det bekkenløsningen som holder meg våken, men i det siste har kynnerne tatt seg av den jobben.

Jaja...jeg velger å se positivt på det - nå er jeg i alle fall litt forberedt på nattevåk. Men gud som jeg gleder meg til å slippe alle 6 doturene pr natt!!

Skrevet

Hei.

Skjønner at jeg ikke er alene om altfor lite søvn... Jeg snakket m jordmor nå sist onsdag og spurte henne rett ut om det fantes preparater ejg kunne få selv om jeg var svanger og hu ville ikke gi meg noenting! Ikke engang naturmedisiner faktsik. dette fordi det kan påvirke babyen i mange forskjellige negative retninger.

Hu anbefalte meg bare å sove når jeg følte for det. Om det så var midt på dagen så var det midt på dagen...

Ellers har samtlige anbefalt meg følgende råd som kan hjelpe litt underveis:

- Gå hvertfall en tur hver dag.

- Spise banan (event brødskive) før man legger seg.

- Drikke varm/kald melk

- Sove m pute mellom bena.

- Ligge på venstre side når du skal sove.

Skrevet

jeg har sett positivt på det helt frem til nå,fordi jeg har klart å gjøre litt.nå er det bare som om en har "hangover"konstant.får dere noe særlig fornuftig ut av dagene?kjenner at tårene kommer lettere,og at tålmodigheten er nesten vekk.klarer ikke å få med meg hva folk prater om,og får stadig komentarer om att jeg virker fjern.uff det ble mye syting

Skrevet

Jeg har ikke sovet en hel natt siden juni jeg, så jeg vet hva du sliter med. Sover maks 2 timer sammenhengende, og sliter skikkelig med å sovne. Derfor har jeg også vært sykmeldt siden i midten av august, jett om jeg er lei!?!

Har desverre ingen gode råd å komme med, da jeg har prøvd det meste selv og ingen ting funker.

Skrevet

Sliter med det samme her også.. 7 uker igjen til termin.. er litt bekymret med tanke på fødsel og nyfødttiden når det ikke har blitt noe søvn på forhånd.

var slik i forrige svangerskap også. fikk tilbud om innsovingstabletter, men takket nei takk.

jeg tror at en eller annen gang så sovner vi vel! jeg merker at det hjelper hvis jeg kan få en dag hjemme helt alene, også ligge i senga fra f.eks 11 til 15. da hender det går an å sove et par timer i hvert fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...