Northernlights Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Min er "It`s a beautiful life"! "A christmas story" er ok, men kommer som en god nummer 2. Pleide være "Reisen til julestjernen" da jeg var lita. Hva er din julefilm?
mayaya Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg er vel litt mindre enn deg jeg da... Reisen til julestjernen!
Northernlights Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Ja,de fleste dibbere er jo bare barnet i forhold til gamle kjerringa meg. ;o)
mayaya Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 pøh jeg så opptil flere som slo deg i den tråden om alder :-D
Northernlights Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 Goodnight,chicken ;o)
Miss L å di Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Jeg har de sisste årene fått en ny julefavoritt: Love acctualy (eller hvordan det skrives) Før var det alene hjemme, reisen til julestjernen, 3 nøtter til askepott og tante pose. c",)
PrettyPink Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Synes "Hjelp det er Juleferie" er skikkelig morsom jeg da. Får julestemning av den. samme med "Alene Hjemme" den første. Ellers er jo "tre nøtter til Askepott" en sikker vinner.
trøndermamma Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Må få med meg "3 nøtter til askepott", den gir meg julestemning. Men den ultimate julefilmen er for meg Walt Disney. Husker ikke hva den heter, men det er den med Jimmy gresshoppe som viser fram Donald Duck, Snehvit og de syv dvergene, bambi,Pinochio og flere! Når den kommer på _da_ er det jul:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 The santa clause (?) med Tim Allen. Har helt siden jeg var liten, syntes det er så gøy når de viser film fra nissensverksted. Av samme grunn er det kun en av snuttene i disneys julehilsen jeg egentlig ser frem til, den med nisseverkstedet selvfølgelig. Ellers så er jo grinchen herlig også da! Mannen liker godt, hjelp det er juleferie! Og tre nøtter til askepott (søtt!) Først de siste to årene har jeg sett tre nøtter til askepott. Har alltid jobbet julaften. Nå er det blitt en tradisjon sammen med mannen min. Gleder meg til å sitte i joggedressen i sofaen sammen med han (frøkna sover vel da, tenker jeg) og spise klementiner og julegodteri og kose oss med fyr i peisen og allting!
☆Anonymia☆ Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 mine er reisen til julestjernen,tre nøtter til askepott og den disney julefilmen med mr scrooge og juleånden..)
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 polarexpressen er den nye er i huset ))
Alba44 Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 Reisen til julestjernen. Den har jeg sett hver jul i ca 30 år. Får såå julestemning av den.
Pærefrø Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 Må bare ha med med julemorgen på nrk, da er det jul. Og får jeg ikke sett snekker Andersen, så blir det ikke bra... åh...nå gleder jeg meg til julaften(håper bare jeg slipper å jobbe) sitte i sofaen med ungene og spise frokost og åpne julestrømpa.....
ragna Skrevet 23. november 2007 #15 Skrevet 23. november 2007 snømannen. ingen over, ingen ved siden! nydelig fortelling, nydelig musikk. har blitt favoritten til jenta i huset også
Gjest Skrevet 23. november 2007 #16 Skrevet 23. november 2007 Alltid vært 3 nøtter til askepott. Har en tradisjon at vi drar hjem til onkelen min og ser den sammen med dem. Skal nok få til i år også.
Northernlights Skrevet 23. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 23. november 2007 Oi,glemte Polarekspressen.Den er jo skikkelig JUL. Ordentlig fint laget til. Gutten paa 9 elsker den filmen. Har versjonen jeg kan velge norsk tale,om jeg vil. Jeg tenker ellers leie filmen om da Jesus ble foedt.Den nyeste som er laget,med hun som var med i whalerider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå