Gå til innhold

Huff...julelysuenighet igjen =o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker klare lys.

Mannen spraglete farger...

Og hva kjoepte han dusinvis av i fjor?

Farger.

Naa ser det ut som Time Square utenfor....

Men bite tunga.....hardt!

Siden vi skal reise fra han til jul, saa maa jeg vaere snill kone,og ikke klage for mye.

Sutrer bare litt....

;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere hengt opp julelys allerede?

Jeg liker best klare jeg også. Synes det blir litt glorete med masse farger.

Når reiser du hjem til "gammlelandet" igjen? Tenker du gleder deg masse til det!

Skrevet

Jeg reiser hjem i midten av desember. Gleder meg =o)

Ja,her i USA pynter folk til jul rett etter Thanskgiving. Noen folk har tilogmed pynta treet paa selveste Thanksgivingsdagen (som er i dag for oss).

Det tok av litt, da jeg satte opp en julelandsby jeg har.

Gubben fant ut han likegodt kunne henge opp all julebelysning utendoers i kveld.

Heldigvis har jeg to pingviner som er mitt valg ;o)

Og du, ang problemet ditt: dra til legen med en gang de aapner i morgen. Kan ikke gaa saann.

God bedring!

Skal finne stua mi,en pose popkorn og litt brus. Kanskje et glass roedvin, Trenger aa bare sitte,for naa har det gaatt i ett i hele dag.

Hadde svigers over for middag, og kalkunen ble kjempegod.

Skrevet

Oi, det var tidlig å pynte ;o)

Datteren min kom hjem i dag og klaget sin nød over at de hadde hengt opp julepynt på "kjøpesenteret" her. Hun mente det var alt for tidlig ;o)

Virker så koselig med Thanksgiving. Ingen dum høytid spør du meg!

Fint at kalkunen ble bra da. God kalkun er jo kjempegodt! Vi har det nyttårsaften her!

Forstår godt at du gleder deg til å komme hjem en tur. Det blir jo sikkert ikke så ofte du får mulighet til å dra hjem til Norge. Sikkert ikke like lett bestandig å bo så langt i fra sin kjære og venner.

Skal ta kontakt med legen i morgen. Nå tror jeg at jeg skal prøve å få sove litt.

Du har fortjent et glass rødvin nå, etter en slik familiedag.

Deilig å bare kunne slappe av litt da!

Kos deg!

Skrevet

Jeg ville også gått for de blanke! Men du, tante hadde også satt opp en sånn landsby i dag, åh - jeg er såå forelska i den.... *sukk* Er sånt dyrt, eller?

Kjørte forbi et hus på vei hjem derfra i kveld, DER var det lys! Puh! Skal vurdere å legge ut bilde på bloggen i kveld :-p

Skrevet

Sender deg et bilde på msn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...