alene32 *høygravid* Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Hei!!! Jeg så på det kinesiske fødselskartet at det i sin tid hadde en sikkerhet på 93%. Jeg skjekket meg selv med forrige barn, og det stemte. Skjekket for da mamma fikk meg og broren min og det stemte og skjekket for alle barna til farmoren til ungene jeg får og det stemte. Skal vi lage en tråd om dette stemmer eller ikke??? Hadde vært interessant å se. Jeg var 31 da jeg fikk min datter i mai, og er 32 når jeg får den neste i juni neste år. Da står det at jeg skal få gutt.
alene32 *høygravid* Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Link står ovenfor her, kinesisk fødselskalender!!!
Termin 31.12.07 Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 http://www.chinagold.com/babychart.asp Hei prøv linken ovenfor, den er mer presis. Man taster inn mors fødselsdato og barnetsfødselsdato eller dato for unnfangelse og får et svar. Denne har stemt på alle de jeg har prøvd så langt, den har en sannsynlighet på 67% nøyaktighet.
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Det stemte på mine 2 gutter,og nå står det att eg skal ha jente,men det vet jeg jo ikke før ul..Men stemmte på ALLE jeg sjekket...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Det gjenstår å se hva jeg får da, men ifølge kartet venter jeg en gutt. Jeg er litt forvirret med tanke på "når barnet ble unnfanget", for det er jo alltid usikkert og kan også være midt i månedsskiftet. Men det var gutt i begge de mulige kolonnene, så vi får se. Det stemte faktisk på meg sist, da fikk vi jente:)
snartmammatil7 Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Stemte på mine 4 eldste, bommet på mine 2 yngste. Sier at jeg venter jente nå. Det blir spennende å se ;-)
Jannamor Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 hmmmm. på linken på denne siden ble det gutt. I linken som er gitt i et innlegg ble det jente er ikke det typisk? time will show
Jannamor Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 den på babyverden gav meg også jente. noen som vet om noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå