Gå til innhold

Ang. nær familie`s brudebilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere har eller hadde hatt foreldre som som hadde giftet seg på nytt med ny prtner ville dere hatt brudebilde framme? jeg og typen er veldig uenige. pappan min giftet seg med sin samboer for litt siden. her om dagen fikk jeg et fint takkekort. Jeg tok ut bilde og satte ramme på det. Og nå står det på en skjenk. Kjæresten min vil ikke ha det framme, føler ikke at det er nødvendig.

Han mener at det ikke er så vanlig. Jeg vil veldig gjerne ha det framme. Ikke hver dag en i nær familie gifter seg.

Hva ville dere gjort? Hatt det i album, evt skuff eller hatt det i ramme på hylle eller vegg? Fint om mange svarer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ville hatt det fremme jeg.

har selv av mamma å pappa

Skrevet

Lagt det i en skuff :) Hvis det er sånt fotografbilde mener du?

Synes det er veldig hyggelig å ha bilde av venner og kjente, men da i litt mer hverdagslig situasjon. Kunne nok hatt brudebilde også, om det var av at de danset for eks, men ikke bilde fra et takkekort.

Skrevet

Det er ikke tatt hos fotograf. De skjærer opp kaka

Skrevet

Hvis du er glad i bildet,og synes det er fint i ramme, saa er det da vel ikke noe problem?

Jeg har alle slags bilder i ramme,jeg....Aldri blitt kritisert av gubben for det..

Skrevet

SYnes den andre foreldren det blir litt trist da, eller går det helt fint?

Jeg har konfirmasjonstakkekort av tantebarn i ramme, men tror ikke jeg hadde satt mamma og pappa der, muligens... Men jeg har bilder rundt om i huset da, hadde nok helt sikkert funnet en plass til det, om ikke akkurat i stua :-)

Skrevet

Et lite et i glass og ramme på en sjenk e.l. ville jeg jo hatt. Ikke noe stort på veggen. Men hvis det var mamma eller pappa, så hadde jeg sett på det som naturlig.

Skrevet

Så klart jeg ville hatt det fremme:)

Skrevet

Nei det kunne jeg ikke tenkt meg å ha fremme. Men det kommer vell helt ann på hvilket forhold man har til steforelderen, hvordan forholdet er mellom foreldrene osv.

Skrevet

Om du føler du vil ha det fremme, ramm det inn og sett det frem.

Kanskje ikke midt på tvn om sambo er uenig, men han må jo forstå at dette bildet betyr noe for deg.

Skrevet

her blir ofte takkekortene stående fremme leeeeeeenge...

og julekortene omtrent til påske.... =)

ville nok hatt det fremme ja.

Skrevet

Jeg har kun ett par småbilder av barna fremme. Alle andre bilder jeg mottar står fremme i ca 1 uke, så blir de lagt i en skuff.

Hadde jeg vært typen som likte å ha bilder fremme, ja da hadde jeg ikke hatt problem med å ha ett slikt bilde du beskriver fremme.

Skrevet

Nå har mine foreldre vært skilt siden 1981-82, så det ville ikke gjort meg noe å hatt det fremme, stående på skjenken i en ramme ;)

Skrevet

Takk for svar jenter. mamma og pappa gikk fra hverandre for 10 år siden, og mamma har vært gift i de siste 4 årene. Synes det er hyggelig at pappa har funnet seg en. Så bildet vil ikke plage mamma. Tenkte å finn fram bildet av mamma og stefaren min og. Kan jo ikke bare sette ramme på pappa sitt.

:o)

Skrevet

dytt

Skrevet

du fant den ja, hehe

Skrevet

Jeg har ikke slikt fremme..

Jeg har en magnettavle ved skrivebordet med bilder og takkekort ol.

Rundt i huset har jeg et par store bilder av barna.

Skrevet

Jepp. Måtte bla litt da. Men tusen takk for at du tok deg tid til å lete

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...