Gå til innhold

MANNFOLK!!!

kua kalva,drektig igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ei jenta som blir 3 i mars, å vi ble enige om at jeg ikke sku starte på no prev.etter at hun var født,men så blir jeg jo aldri gravid,har akkurat fått pergo av legen min, å den dumme mannen presterer å si"jeg vill ikke ha flere barn" .

han kan da ikke bare bestemme det,har styrt att å fram til legen i over ett år så ombestemmer han seg..

han kan ikke bare si til meg som er bare 21 at vi ikke skal ha flere barn,det går bare ikke,han vist den dagen vi giftet oss at jeg ville ha minst 3,jeg er såra å skuffa!!!!

vill jo at barna skal bli på noenlunde samme alder,han kan bare ikke ta fra henne retten til å få søsken,har selv 3 søsken å en mer sammensveiset gjeng skal man leite lenge etter,samtidig vill jeg jo bli ferdig med småbarn å slikt på "samme tid" slik at vi har mer frihet om noen år frem i tid,ser ikke for meg at jeg skal starte på nytt med småbarn om f.eks.10 år,da er jo han gammel!

er jo skilsmisse grunn detta............er skikkelig,skikkelig tris:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert utrolig frustrerende og sårt for deg, men det kan vel hende han bare er litt lei en periode?

kan vel bli masse styr når det tar så lang tid, og pergo kommer inn i bildet osv...

Men uansett hvordan man vrir og vender på det så må man være to =)

Skrevet

hanhar sagt det før også,men nå var det liksom så endelig,fatter ikke hvorfor han ikke kan skjønne at det faktisk sårer.

hann er så vinglete,men nå hadde han vist bestemt seg.

jaja synd for han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...