Gå til innhold

MANNFOLK!!!

kua kalva,drektig igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

da havner vell jeg her da,dumme mannen min.

vi har ei jenta som blir 3 i mars, å vi ble enige om at jeg ikke sku starte på no prev.etter at hun var født,men så blir jeg jo aldri gravid,har akkurat fått pergo av legen min, å den dumme mannen presterer å si"jeg vill ikke ha flere barn" .

han kan da ikke bare bestemme det,har styrt att å fram til legen i over ett år så ombestemmer han seg..

han kan ikke bare si til meg som er bare 21 at vi ikke skal ha flere barn,det går bare ikke,han vist den dagen vi giftet oss at jeg ville ha minst 3,jeg er såra å skuffa!!!!

er jo skilsmisse grunn detta:( er skikkelig,skikkelig trist nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da:/ sikker på at han mente det sånn helt seriøst? dårlig gjort isåfall.. men man skal jo være to om det også.. sambo sier også noen ganger at han ikke vil ha flere. fordi han er så lat, og det blir jo så mye styr med to :P men jeg sier til han hvor viktig det er for meg at dattera mi skal få søsken. og da blir han enig, fordi han har vokst opp med 6(!) søsken, og kunne aldri ha tenkt seg å være foruten!

Skrevet

han mener at vi greier oss helt fint med bare ett,at enebarn har det sååå mye bedre en alle nadre med søsken,kan jo nevne at han har 6 søsken han, å han burde vite hvor godt det kan være.

synes ikke han kan ta fra meg retten til å få flere barn,eller nekte datteren vår å få søsken bare fordi han ikke vill

Skrevet

men har han sagt hvorfor da?? må jo være en grunn til at han plutselig har ombestemt seg..? åå blir irritert på dine vegner jeg :P skjønner ikke hvordan noen mannfolk kan si at de ikke vil ha barn, eller flere barn. de er jo så gode og skjønne disse barna, jeg vil ha maaaange:) jeg er også 21, så har noen år med babylaging igjen foran meg :P

jeg har sagt sånn halvveis på tull til han at hun SKAL ha søsken om det så må bli halvsøsken, hehehe :P da får pipa en annen tone ;o) men vi skal ikke prøve før om ett års tid uansett, så vi får heller ta diskusjonen da.

Skrevet

ja han sier så,aner ikke hvor han har det ifra,det er jo sååå godt med søsken,har selv 3 å en mer sammensvieset gjeng skal man lete lenge etter.

ikke har han så mye jobb med snuppa heller,han har henne når jeg er på jobb om ettermidagene(3 timer) å legger henne,men utenom det tar jeg meg av alt,så jeg skjønner ikke hvorfor han synes det er så mye jobb med de små,de er jo bare såååå skjønne,å nå har jeg vært til utredning,han har testet sæden, å jeg sku starte på pergo når jeg får mens igjen,så ombestemmer han seg bare fordi HAN ikke vill,trodde man var 2 om dette, å at det var noe man kunne prate om,men neiiiida ego har bestemmt, så da blir det vell slik at jeg ikke får flere barn,da er i alle fall han fornøyd,men lille får høre sannheten den dagen hun spørr, å da var det ikke jeg som sa stopp etter henne,men pappaen hennes som ikke ville ha flere

Skrevet

si at han bør stå for prevensjon da, hehe.. uuuups, hvor er kondomene blitt av nå som vi koset oss sånn? jaja, shit i det ;o)

nei seriøst, det er jo ikke noe hyggelig beskjed å få nå som dere er så godt i gang. skjønner at du er skuffet! håper det ordner seg!!

Skrevet

Det kan ikke være at det har blitt for mye styr for han dette med at dere ikke har fått det til? At han føler skyld, eller at det går ut over "manndommen" hans?

Ta en ordentlig prat med han og spør hvorfor han har endret mening.

Skrevet

Det høres jo merkelig ut da. Jeg ville tatt meg en grundig prat med han og finne ut hvorfor. La det gå en måned og start evt neste måned i stedet, hvis dere finner ut av det.

Skrevet

Er du bare 21, har du det vel ikke så veldig travelt. Man er jo (tross alt) to om å lage familie, og kanskje mannen din trenger litt mer avstand mellom ungene. Egentlig er det jo like ille om ikke han får det som han vil, som om du skulle få det som du vil. Hvorfor så hastverk? Litt avstand mellom ungene gjør livet ganske behagelig, selv om "min avstand" er noe drøy:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...