kua kalva,drektig igjen Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 da havner vell jeg her da,dumme mannen min. vi har ei jenta som blir 3 i mars, å vi ble enige om at jeg ikke sku starte på no prev.etter at hun var født,men så blir jeg jo aldri gravid,har akkurat fått pergo av legen min, å den dumme mannen presterer å si"jeg vill ikke ha flere barn" . han kan da ikke bare bestemme det,har styrt att å fram til legen i over ett år så ombestemmer han seg.. han kan ikke bare si til meg som er bare 21 at vi ikke skal ha flere barn,det går bare ikke,han vist den dagen vi giftet oss at jeg ville ha minst 3,jeg er såra å skuffa!!!! er jo skilsmisse grunn detta
DolphinGirl Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Ja, det var dårlig gjort. Hvis han visste dette da dere giftet dere, blir det dårlig gjort å manipulere seg til noe annet etterpå. Hvor gammel er han, da? Like gammel, eller? Hva er pergo.. (er ikke helt inne på dette enda). Kan det hende han bare er lei hvis det har vært mye styr frem og tilbake til legen så lenge? Kanskje det bare er en periode, og at han mente "hvis det skal være så mye styr, så orker jeg ikke". Kanskje det er en mulighet for at han EGENTLIG ikke mente det sånn som han sa det? )
kua kalva,drektig igjen Skrevet 24. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2007 har vært ganske rolig en stund mens jeg ventet på hva legen bestemte seg for,pergo skal hjelpe meg igang med eggløsningen som jeg ikke har. han er 31 å føler seg for gammel å vill ikke starte på nytt med en baby
-Mariposa- Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Litt snålt egentlig, at mannen din er 31 og føler seg for gammel, mens min mann sikkert ikke føler seg "gammel nok" til å få barn før han nærmer seg den alderen... Mannfolk!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 er ikke annet å si en at de er rare dyr
Ella-83 Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Min kjære er 33 år og vil helst vente noen år til! Jeg har vært klar siden jeg fylte 20 år (snart 5 år siden). Rare dyr ja.....
kua kalva,drektig igjen Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 saken er jo den,at jeg vill ha barna sånn noenlunde på samme alder,slik at vi er mere fri om noen år en hva vi er nå, å ikke være bundet opp til små barn langt ut i 30 årene( om dere skjønner hva jeg mener) tror å at barn har godt av å få søsken mens de ennå er små,de har jo godt av det senere også,men jeg vill bruke tiden min mens jeg ennå er ung å har energi til å ha småbarn, ikke vente i f.eks.12 år før neste
blondie87 Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Helt enig!!) Jeg og kjæresten min har vært sammen i 5 år nå, vi har ved flere anledninger snakket om å få barn. Han har 2 barn fra før, og jeg går å drømmer om et lite barn til. Det trodde jeg han også gjorde, fordi vi har snakket en del om det og han virket positiv til tanken! Men plutselig her en dag kom det fra han "jeg vil ikke ha flere barn enda.." Da ble jeg skuffa og frustrert:o( Hvor lenge må jeg vente!! Når men har den tanken i hodet er det ikke bare å glemme det. Jeg ønsker meg en baby!! Hper han forandrer mening snart!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2007 ja bank i bordet for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå