Gå til innhold

har så lyst på en jobb :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 28 år og har jobba omtrent kontinuerlig siden jeg var 15. Ekstrajobber i forbindelse med studier, ferievikar, helgejobber, tilkallingsvakter, kontraktsengasjement, vikaroppdrag osv. Har bare så utrolig lyst på en fast jobb der jeg vet hva jeg får i lønn hver mnd, hvor mye jeg skal jobbe, og at jeg kan ringe meg inn syk en dag om nødvendig uten å måtte gå gjennom et helvete av papirarbeid... *sukk*. Gleder meg til det skjer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt det slik siden jeg var 14 nå. og det er kjedelig. jeg begynner på skole igjen neste høst og da er det veldig kjekt å ha litt jobbing. men det er veldig vanskelig å få fast jobb. synes jeg i alle fall....

Skrevet

Men vennen da - klart det dukker opp en jobb til deg! Helt plutselig nå en dag snart, så hopper den opp av intet! Og den er knallbra! :-D

Ellers kan du få bli nanny hos meg!

Ps. Det var ikke JEG som flyttet til ytre langtvekkistan.... :-p

Skrevet

Hva er du utdannet som da? Om du ikke har en formll utdannelse kan det kasnkje lønne seg å ta det, lettere å få seg en fast stilling om man har papirene i orden.

Skrevet

Hvor har du jobbet hen? Et helvete av papirarbeid når man har vært syk? Du skal ikke trenge annet en å fylle ut egenmelding eller levere sykemelding. Slik er det overalt:)

Skrevet

Hun har bra utdannelse og har hatt bra jobb, men bor bare litt uheldig til :-p

Ang syk, så vil jeg tro at reglene er litt annerledes når man jobber som vikar og på tilkalling?

Go ka-ping!

Skrevet

Reglene er ikke så forskjellige. Har man vikariat, har man full rett til sykepenger/egenmelding. Noe annerledes om man blir tilkalt på kort varsel og er syk. Likevel. Forstår godt ønske om fast jobb, fast turnus og ordna jobbforhold. Mye som løser seg da. Det "årnær" seg for kjekke jenter. Lykke til:)

Skrevet

Jeg har ikke vikariat akkurat nå. Jobber som tilkallingsvikar fram til jeg får tatt ppu og dermed er kvalifisert for fast ansettelse i skoleverket. Mayaya har rett - det florerer ikke med jobber her i Ytre Langtvekkistan, i hvert fall ikke for oss med høy utdannelse... noe jeg selvsagt var fullstendig klar over da jeg flytta hit. Men av og til setter man andre behov foran ens egne, som i dette tilfellet. Både barna mine og mannen min har hatt utrolig godt av denne flyttinga, og bortsett fra jobbdelen har det vært et fordelaktig valg for meg også :) Så får jeg bare være litt tålmodig...

Skrevet

Hva me vaskehjelp hos meg? :)

Skrevet

med 8 års høyere utdanning? da bør du sannelig betale bra!!! hehe :)

Skrevet

Vaskejobb hos meg. Betaler med valutaen brownies og taco, samt pepsi max :D

Skrevet

oj dæven... det er jo virkelig verdt å vurdere, rødhette!!! hihi :)

Skrevet

Vil du heller være vaskehjelp enn nanny for lille snupp???? MAKAN!

Skrevet

Kjenner meg alt for godt igjen i det du sier. Har også flyttet til en mindre kommune, og som sykepleier er det ikke så mye fast jobb å hente. Bare som ringevikar, og lønna kan variere mye. Vil ha en fast jobb og trygghet.

Skrevet

Si fra hvis jeg skal gjøre klar gjestesenga ;) Lager taco og brownies mens du vasker :P

Skrevet

tjaaah... du må komme med et godt jobbtilbud davettu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...