Lillegulle<3 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hei:) flere som er i uke 16 ? Hvordan er formen, kjenner dere liv og har dere fått ordentlig mage ? Selv har jeg fått ganske stor mage allerede og har kjent liv, men flere dager siden sist. Gleder meg til å kjenner mer:)
Ricki Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Hei Jeg er uke 16 på mandag. Har termin 12 mai. Når har du? Jeg har også fått stor mage. Kjent litt bobling. Gleder meg til å kjenne ordentlige spark. Skjer vel snart.. Er min andre. Men over 9 år siden sist.. Formen har blitt bedre. Kvalmen har avtatt noe men er forts veldig trøtt og sliten til tider. Har mye hodepine.Det er det værste. Hvordan er formen din?
OhMyGod!!! Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 har du bomma litt med beregninga no Ricki? jeg har termin 10mai og er i dag 16+2 har fått mage den siste uka jeg gitt, men kan ha noe med at jeg har ligget i ro i lang tid pga kvalme, å startet på jobb uka her...at tyngdekraften trår til litt, hehehe har kjent no som kan være rørelse, men kan ikke være sikker føler jeg.... hodepinen kommer i bølger her og, men så lenge kvalmen er håndterbar så er det helt i orden for meg. Skal til jordmortime på mandag nå for første gang, så det blir spennende Vet ikke helt hva jeg skal spørre om da...kommer sikkert på noe å skrive ned i helga no
*Super*Mamman* Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Jeg er i uke 16, fullgåtte 16 uker i dag faktisk:) Stor mage, livmoren går over navlen, men slik har det vært alle gangene. Dette er mitt 3. svangerskap.- Kjenner ikke liv enda, men jeg har morkaken på framsiden av livmoren, og da tar det visst lengre tid...
Stoltmai mamma:) Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Hei. jeg er 16+4. magen begynner å kome seg nå ja, jeg er helt sisykt dårlig, spyr og spyr, konstant kvalm, og konstant hodeværk... det er grusomt... men har kjent liv da, kjenner nesten noe hver dag, ikke mye men litt... Har dere handlet inn mye???
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Hei jenter ;o) Jeg er 16 uker på vei. Har ikke fått noe særlig mage ennå.. bittelitt kanskje? .... ååhh.. vil ha mage snart!! Ellers er formen ganske fin om dagen .. litt uggen på morgen.. særlig ifbm. tannpuss... puuh! Har hatt litt hodepine i det siste.. og blitt tett i "nasen" ... er visst normalt for denne tiden av svangerskapet.. Har mulig kjent litt liv ... ikke sikker ??(førstegangs) .. Gleder meg UTROLIG til det begynner å kjennes skikkelig!!!!!!! Vi har ikke kjøpt noenting ennå ... GOD lørdagskveld alle snupper :=)
Lillegulle<3 Skrevet 24. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2007 Hi her ja jeg har fått veldig stor mage syns jeg, men så er jeg under 160 høy.. Har termin 12 mai, og er faktisk 17 uker på vei idag :) Jeg er i kjempebra form!! merker veldig lite til at jeg er gravid. Skal til jordmor på mandag, og det blir veldig spennende. Ha en fin kveld jenter
OhMyGod!!! Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 hvilken terminkalkulator bruker du lillegulle? bruker babyverden sin jeg...har hørt det er litt forskjeller
Lillegulle<3 Skrevet 24. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2007 Bruker den her inne Bytter dag på lørdag, så er 17+0 uker på vei nå. Men vet at det ikke stemmer med f eks hvordan legen regner...
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Juhuu:) Jeg er 15 uker på vei, eller 16uker ifølge bim sin kalkulator,.. bruker egentli legen sin måte å regne uker på.. Er bare 2uker og 4 dager til ultralyd:) Gleder meg noe så innmaaaaari mye.. Ellers så er formen veldig fin.. kan ha noen dager der jeg er kjempe slitn mens andre dager der jeg har mye energi:) Tror jeg har kjent liv, men er jo ikke sikker på om det var det jeg kjente.. Ellers så har magen blitt litt større, men kan gjerne bli større ja...
*Super*Mamman* Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Lillegulle<3 Jeg også har termin 12 mai, men jeg er bare 16 + 0 (eller er det 1) i dag.. Merkelig at terminkalkulatorene skal være så forskjellig...
OhMyGod!!! Skrevet 24. november 2007 #12 Skrevet 24. november 2007 babyverden regner slik som legen gjør Så holder meg til den jeg.
Ricki Skrevet 25. november 2007 #13 Skrevet 25. november 2007 Hei. Nei jeg har ikke bommet på beregninga... Har vært på ultralyd og legen sa hvor langt jeg var og termin dato... Står på bildet også.. Jeg har hatt ivf behandling så da stemmer det nok ganske bra...
2008 og 2011 mamma Skrevet 25. november 2007 #14 Skrevet 25. november 2007 Jeg er 16+2 idag og har begynt med "mamma-bukser" allerede... De gamle buksene måtte jeg sloss med for å få igjen... Har ikke kjent noe til den lille enda, men av og til har jeg "lemus" i magen. Kanskje det er bevegelser?! Vet jo ikke hvordan det kjennes ut heller, siden det er nr.1, så er så vanskelig å vite om det kan være babyen... Har termin 11.mai:-) UL om 14 dgr, da får vi vite kjønn! Spennende!!! Lykke til videre allesammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå