Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg leser mye her inne og følger med dere damer, men jeg er veldig sliten for tiden og har lite å bidra med. Vi har hatt to runder med omgangssyke på 3 uker, ett sykehus opphold for mellomste og et par snarvisitter på sykehuset med problemer med Peg. Han har kommet seg nå, og fungerer godt på skolen. Maten er det så som så med, men det må få gå seg til. I dag har jeg bakt kake uten egg, og den ble veldig god. Nå gjenstår det å se om pepperkakene blir like gode. Superduperjenta spiser litt bedre. Var hos legen med henne og fikk beskjed om at hun har lavt blodsukker.... Spiser mao for lite... Vi jobber med henne, hun er både sinna og frustrert, men sånn er det visst for tiden... Lillemann synes visst heller ikke at mat er så stas han heller... Han griner når han ser stolen og tallerken med mat. Har forresten søkt overflytning fra barnehagen, siden det ikke fungerer så greit.. Jeg har begynt å gå- lange turer for å lufte hodet. Kjenner at jeg helst bare vil sove til våren kommer, men det går jo ikke... Skulle gjerne hatt normale måltider uten gråt og sinte barn. Jeg er tom for ideer, og skal ta kontakt med spiseteamet igjen for å få litt oppbacking.... Trenger at noen som kan dette gir meg tips og råd for å få dette til ¨å fungere. Så sånn er det hos oss.... tenker på dere alle og håper at dere har det bra...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Det er ikke det minste rart at du helst vil sove til våren kommer!!! Det er jammen mye å forholde seg til, med tre barn som alle sliter på sitt vis med maten......det er tøffere enn de fleste aner tror jeg. Du er flink som holder ut og som baker og fikser og tar så godt vare på dem:-) Hipp hurra for deg!!! Håper du raskt får hjelp fra ekspertisen, det er jo nødvendig for å ha noen å kaste ball med og helt sikkert verdifullt i forhold til kostholdet:-) Ta vare på deg selv også oppi alt, om du får tid............uten deg stopper det opp vet du! Sender deg trøsteklemmer jeg, med håp om bedre tider for både barna og dere voksne:-)
Dailis Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Jeg er imponert over deg. Sender en stor, varm klem.
dritgrei hei hei! Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 oi oi oi .... tenk at dere har det sånn.... det er nok nå! Jeg tenker på DEG, og på dere - mye, hver dag! god god god klem!!!!!
Reveenka Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Dette var mye - og over lang tid!Skal krysse fingrene for at dere får noen gode råd fra spiseteamet, og sender over noen godbedringsogoppmuntringsklemmer! c",)
allerhelstNorge Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Stakkars, flinke deg! Du har tøffe dager. Godt at du tar deg noen gå-turer for hode-lufting. Det er viktig! Det er utrolig hvor man henter energien fra når det bruser som værst men man må ikke glemme seg selv heller. Håper du får litt hjelp og gode ideer fra "teamet". Sender deg mange varme energi-tanker. Koz
Urtete Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Du har jammen meg MER enn nok for tiden! Du er flink og sterk! Lange gåturer er balsam for både kropp og sjel, og kan være den beste medisin når det stormer som værst i livet. Håper det roer seg i heimen din snart. Sender mange bamseklemmer til deg! )
Travelmor Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Det er jammen meg ikke lett å ha så mye sykdom på en gang. Kunne nok v'ære deilig å bare legge seg ned å sove til alt hadde roet seg. Men mammaer må stå hele løpet ut. Jammen men får vi krefter også når vi trenger det som mest. Gode råd er viktige på veien. Håper du får god hjelp fra spiseteamet og at det går seg til! Sender deg noen gode wibber og en stor klem
Karomamma Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Tusen takk for at du tar deg tid til å oppdatere oss Skjønner at du har mye å tenke på, det er ikke lett med sykdom og bekymringer! Vil bare sende deg mange gode oppmuntringsklemmer!!!
Natteravnen* Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Heisann! Ser du har å slite med. Det er tydelig at nokre (her du ) skal få nok av problemer å stri med, ikkje enkelt når det er problemer med dei små uansett . Sjølv kan eg desverre ikkje gjere noke frå eller til for deg og dine, men vil berre sende en klem og håpe at ting ordnar seg for dokke alle!
Trollmora Skrevet 25. november 2007 #11 Skrevet 25. november 2007 Vil bare sende en stooor virtuell klem og håper at dere får ting på plass etterhvert! Synes du er kjempeflink som forsøker med kakebakst og det som er er )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå