Nybakt_mamma=) Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg har blitt litt hekta på klementiner og lurer på om det er noen begrensninger på hvor mange jeg kan spise.. Hiver jo ikke i meg så veldig mange, men greit å være på den sikre siden uansett.. Er jo ikke bra med for mye av alt..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jordmor sa til meg at det bare er å spise klementiner - det er bare sunt! Men det er vel noen som mener det er for mye sukker og at man derfor bør begrense seg litt...
Leirha Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg tror ikke det er så bra med for mye... Men selv så spiser jeg et lass til dagen nå.. Men jeg tror ikke jeg tåler det.
VerdensLykkeligste Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 hei. jeg har også blitt hekta på klementiner. spiser masse fortida... tror ikke det er farlig, men man kan jo bli litt dårlig i magen av for mye...
Dancing Queen Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Hei. jeg har også blitt helt hekta på klementiner! har aldri hørt at det er noe begrensninger av hvor mye man kan spise av det. men jeg har hørt at det er ganske vanlig å få halsbrann av det, for de som er plaget med det..
Nybakt_mamma=) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2007 Bra det ikke er noen kjente farer med å spise mange klementiner da, for det er jo så godt!
Meg og gutten min Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 jeg fikk beskjed om å ikke spise så mye grunnet det store sukkerinnholdet
oftebustat Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Jeg var også hekta på klementiner, og tenkte at det var jo en fin ting å være hekta på. helt til jeg fikk masse rødt, tørt utslett i ansiktet Så ikke ut, og skjønte ikke hva det var til å begynne med. Men så skjønte jeg det, og nå ei uke etterpå er det nesten borte. Har ikke sett på en klementin etter det, og det blir ei stund til neste gang. vet at det er mange som reagerer hvis de spiser FOR mange. Så det KAN være en bivirkning
silso Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Hei Jeg har fått beskjed om at jeg ikke burde spise mer enn 6 klementiner for dagen fordi at hvis jeg spiste så mange som jeg gjorde kunne jeg risikere tarmslyng..
Mammaen til Turid Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 ...jeg spiser stort sett 2-3 til dagen.. kan trø i meg 4, men da er det liksom nok.. spiser heller en banan eller no... eller et eple og to.. er vel bedre at en tar en klementin eller 2, istedenfor sjokolade vel..?
mor.monsen Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Jeg prøcver å begrenese meg til max 8 om dagen. Jeg har oppdaga en positiv virkning jeg da. Magen er ikke fult så treg lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå