Gå til innhold

Er igang

Anbefalte innlegg

Skrevet

med pakking....flyr til Trondheim i morgen ettermiddag. Helgen for datterens reunion med vennene sine i Nord-Trøndelag har kommet. Vi satser på suksess,hun er helt i hundre og 14 stk har varslet oppmøte i morgen kveld utenfor hotellet vi skal bo på :))

Det blir nok et møte på ungdommenes vis,hyling,susser og tårer.

Faren vet vi kommer oppover,han fikk en kort mail fra meg om det for noen uker siden.Han har ikke svart, og heller ikke kontaktet datteren sin,for å avtale noe :(

Men.. vi skal storkose oss alle mann....shopping og lunch i Trondheim for oss to og minstemann på lørdagen.Vi skal også møte en studiekamerat av samboeren der,det blir hyggelig :))

Vet ikke om jeg rekker å svare på innleggene deres....vil derfor ønske dere alle en riktig god helg!!

Kos dere med kjente og kjære :))

Nå er jeg stuptrøtt og halvdårlig uggen form,så må legge meg.Natta!

Varme klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GOD TUR OG KOS DERE GLUGG I HEL:-)

Trondheim er koselig:-)

Ta en kaffe på Dromedar for meg da - verdens beste kaffe:-)

Og du, han derre andre, vi gidder ikke håpe engang, han er bare dum han......

Er sikker på at datteren din får en knallhelg:-)) Supert at alle vennene stiller opp for henne:-))

Varme klemmer sendes deg også:-)

Skrevet

God tur til vakre Trøndelag!

14 venner utenfor hotellet - så fint for jenta di!!! Dette ligger an til å bli morsomt!

Håper dere klarer å gi fa.. i eksen din i helga og ikke bruke energi på han i det hele tatt.

Kos dere!

:o)

Skrevet

God tur til dere alle sammen!

Jeg synes du er så fin og flink, som gjør de riktige gode mammatingene for den beste jenta...

Håper dere får en fin og opplevelsesrik familiehelg i Trondheim, at dere ikke lar en viss mann spolere moroa og at dere får shoppet både tøy til deg, julegaver og har det kjærestefint på tur.

Største klemmen sendes til deg

Skrevet

Ønsker dere en riktig fin tur. Det høres jo kjempefint ut!!!! Mange gamle venner, mye hyling, fnising og kosing.

Han pappa-figuren, han kan seile sin egen sjø. Ingen vits å bruke noen form for krefter på han. Du er en super-flink mamma og det vet nok datteren din også. Hun er heldig som har akkurat deg!

Og så håper jeg at fin tur ikke ødelegges av dårlig form. Spis masse "fishermans friend" og drikk varm solbærtoddy;) eller annen "toddy".

Koz

Skrevet

-og god helg til deg og dine, kos dokke i Trønderhovedstaden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...