grå :) Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Skulle egentlig til svigerinna mi med unga til uka ( mannen her skal jobbe vekke), men så skal svigerinna mi plutselig ha en operasjon og vi kunne ikke komme dit. Gjett hvem som da står parat til å overta hele flokken? Jo, svigermor:) Hun kunne fikse seg fri og alt mulig hun, var ingen problemer det inte. selv hunden kunne få være med bare hun ikke okkuperte senga til svigerfar han er litt allergisk da så kan skjønne den. gamla kan få låne senga mi hun på dagtid:) Hehe som hun skulle ordne da gitt. skulle tro det var noe kongelig som kom på besøk eller noe. hadde farta karlstad rundt etter noe jeg har vært på jakt etter til min bestemor også så nå sto det på benken og venta på oss. kunne pakke den inn også hun så kunne bestemor få den til jul *ler litt av iveren* litt søt også da selv om vi har våre små diskusjoner av og til. like sta begge to:)
Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Så hyggelig av henne! Snille svigermor:) Kanskje benytte deg av det og få slappet av litt?
grå :) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 japp m å gjøre det:) kanskje jeg til og med kan få lurt meg til en shoppingtur i karlstad alene hvis jeg er riktig heldig:) du, har du forresten vaksinasjonspapirer og sånt på gamlemor? kunne vært kjekt å ha hvis man skulle være uheldig å bli stoppa på en eller annen grenseovergang. det har til dags dato aldri hendt, men kan jo være greit å ha. hmmmm. sender deg pm med adressen jeg i tilfelle du har det. skal legge meg nå god natt. hils familien:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå