små Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Så nå vet jeg hvordan jeg hadde sett ut som blondine... hihi.. Morsomt..
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Bilde? Skikkelig parykk? hvor får man tak i det?
små Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 skal legge ut bilde... er dårlig da men haha.. Nei, er ikke en skikkelig parykk. Kjøpte en sånn billiggreie, bare for å se hvordan det var å ha på seg parykk.. hehe..
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 He he, det så neeeesten ekte ut... untatt at det skinte mistenkelig mye av håret ditt:) Men så ikke så unaturli ut som jeg ville trodd det skulle gjøre.
små Skrevet 22. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/507664 Føler meg litt finere med mørkt hår ja.. hehe.. Men kan bli en morsom opplevelse for min kjære *ler*
små Skrevet 22. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2007 nei, jeg også hadde trodd det skulle se MER fake ut. hehe. La det ut som profilbilde ¨på nettby, så får vi se om jeg får noen morsomme reaksjone i morra... haha..
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Ja, var det ikke du som kikka etter exy nissekostyme her om dagen? eller blander jeg nå? Uansett, du blir jo sikkert mystisk nå med den nye håret ditt;)
små Skrevet 22. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2007 jo, det var meg,, hihi. nissens blonde elskerinne...haha..
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 He he, noen har det tydeligvis veldig spennende:) Jeg tror jeg skal gå og legge meg med en mann som har snorka i 3 timer, he he. Neida, han er litt syk og veldig unskyldt:)
små Skrevet 22. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. november 2007 får det ikke mer morro enn man lager selv vettu hehe.. Men nå er det senga for meg. Skal sitte med tentamensoppgaven min i hele morra, så greit å være opplagt ja.. Ha en god natt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå