Trebarnsmamma30 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Selv synes jeg kanskje opp til 2 år i mellom.. blir ca 2 år og 3 mnd mellom mine, synes det er ganske tett men ikke veldig tett.. Men venninnene mine synes visst jeg får andremann veldig raskt da..hehe. Ikke alle som vil ha 4-5 år i mellom:)
loppelaura Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg syns to tette er 1-1,5 år. Når det er over 2 år mellom er de jo ikke så tette syns jeg da:-)
Mamma til snart 4 Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 2 år synes jeg er passelig, vil ikke vente 4-5 år mellom mine, de har ikke samme kontakten da, synes vertfall ikke jeg, har bedre kontakt med kan som er 2 år yngre enn 5-6 år yngre. . .
loppelaura Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 kontakt og kontakt, tette søsken kan ha like lite god kontakt som to på 4-5 år mellom eller like god. Personlig mener jeg at det er foreldrene som skaper grunnlaget for kontakten enten det er 2 eller 10 år mellom.... :-)
mamma til 2 små:=) Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Hvis du har en snill hjelpsom mann som tar sin del av ansvaret så kjør på!! Jeg gruer meg litt pga jeg har ikke det Blir nesten 3 år i mellom mine kjære barn:=)
Hvitkløver2020 Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Blir akkurat 2 år mellom våre barn! Det tror jeg blir bra..brødrene Brothers tenker jeg:)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 11 måner å 13 dager mellom mine små
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 2 år synes jeg! Og her blir det halvannet år mellom bror og søster. Så ganske tett!!!
Brummeline3barnsmor Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 her blir det 20 mnd mellom nr 2 og nr 3...det synes jeg er ganske tett..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 enig med deg, Kristina blir storesøs_26.mars. Her blir det 2 år og 2 mnd mellom våre 2, og jeg syns det er ganske tett, selv om jeg ikke ser på det som 2 tette. Men jeg har også fått kommentarer som "En til allerede??" Så er tydeligvis mange som syns at dette er veldig tett også
LadyLuck & Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 blir 14mnd mellom mine, syns det er tett jeg.
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 blir ca 11,5 måneder mellom mine, det syntes jeg er tett ihvertfall:-)
Line_78 Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 Hos oss blir det litt under 2 år, og jeg syns jo ikke det er sånn kjempetett, men tenker at 2-3 år i mellom er ganske vanlig. Det er et drøyt år mellom meg og broren min, det syns jeg er tett :-)
MegOgAlleMine Skrevet 23. november 2007 #15 Skrevet 23. november 2007 tja 1,5 år kanskje? Vet ikke helt jeg. Blir 2år og 3 mnd mellom mine yngste¨¨og synes ikke det er kjempe tett.. men de er ikke langt fra hverandre helller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå