Gå til innhold

Hva synes dere er "2 tette"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv synes jeg kanskje opp til 2 år i mellom.. blir ca 2 år og 3 mnd mellom mine, synes det er ganske tett men ikke veldig tett..:)

Men venninnene mine synes visst jeg får andremann veldig raskt da..hehe. Ikke alle som vil ha 4-5 år i mellom:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns to tette er 1-1,5 år. Når det er over 2 år mellom er de jo ikke så tette syns jeg da:-)

Skrevet

2 år synes jeg er passelig, vil ikke vente 4-5 år mellom mine, de har ikke samme kontakten da, synes vertfall ikke jeg, har bedre kontakt med kan som er 2 år yngre enn 5-6 år yngre. . .

Skrevet

kontakt og kontakt, tette søsken kan ha like lite god kontakt som to på 4-5 år mellom eller like god. Personlig mener jeg at det er foreldrene som skaper grunnlaget for kontakten enten det er 2 eller 10 år mellom.... :-)

Skrevet

Hvis du har en snill hjelpsom mann som tar sin del av ansvaret så kjør på!!

Jeg gruer meg litt pga jeg har ikke det

Blir nesten 3 år i mellom mine kjære barn:=)

Skrevet

Blir akkurat 2 år mellom våre barn!

Det tror jeg blir bra..brødrene Brothers tenker jeg:)

Skrevet

max 2 år i mellom

Skrevet

11 måner å 13 dager mellom mine små

Skrevet

2 år synes jeg! Og her blir det halvannet år mellom bror og søster. Så ganske tett!!!

Skrevet

her blir det 20 mnd mellom nr 2 og nr 3...det synes jeg er ganske tett..

Skrevet

enig med deg, Kristina blir storesøs_26.mars. Her blir det 2 år og 2 mnd mellom våre 2, og jeg syns det er ganske tett, selv om jeg ikke ser på det som 2 tette. Men jeg har også fått kommentarer som "En til allerede??" Så er tydeligvis mange som syns at dette er veldig tett også :P

Skrevet

blir 14mnd mellom mine, syns det er tett jeg.

Skrevet

blir ca 11,5 måneder mellom mine, det syntes jeg er tett ihvertfall:-)

Skrevet

Hos oss blir det litt under 2 år, og jeg syns jo ikke det er sånn kjempetett, men tenker at 2-3 år i mellom er ganske vanlig. Det er et drøyt år mellom meg og broren min, det syns jeg er tett :-)

Skrevet

tja 1,5 år kanskje? Vet ikke helt jeg. Blir 2år og 3 mnd mellom mine yngste¨¨og synes ikke det er kjempe tett.. men de er ikke langt fra hverandre helller da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...