Gå til innhold

mage i uke 13??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er det flere enn meg som har mage i uke 13? er førstegangs gravid men ganske lav. Føler magen virkelig er komt nå bare på en og en halv uke. men puppene har minket igjen. føler det bobler av luft i magen hele tiden også så kan vere luft men nå synest det altså.

Andre som har det slik? og hvor mye har dere lagt på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er 12+5 i dag og magen begynte å vokse allerede etter 6. uke. Jeg har i kke brukt vanlige bukser på mange uker nå, og det ser ut til at den bare fortsetter å vokse. Var til jordmor på onsdag, men hun syntes jeg var der for tidlig, og virket uinteressert i å kontrollere meg. Møtte ei jordmor da jeg var på et møte i går kveld, og hun kunne ikke skjønne at jeg var 12 uker. Jeg måtte pent legge meg ned, og da fant hun livmora så høyt at jeg burde være min 14-15 uker. Hun ville hatt meg tid tidlig ul, men nå gidder jeg ikke å mase mer hos min jordmor! Det får gå sin gang til 4. januar, for da har jeg ul-time!

Luft har jeg hatt hele tiden, så det har jo gjort sitt for magen, men nå er det bedre. Kjenner fortsatt at det bobler rundt der inne.

Skrevet

jeg er 14+1 og har fått sikelig gravid mage, går kunn med joggebokser og mammabokser.

har lagt på meg 4kg til nå. dette er andremann her:)

24 og mamma til gutt på snart 6:)

Skrevet

Jada, her er det mage.. er 14+4, og 2.gangsfødende. Nå var jeg heller ikke sylfide fra før, men nå begynner det å vises at jeg er GRAVID. Bruker fortsatt mine vanlige bukser, men enkelte er ubehagelige å ha på. Så ser frem til magen er litt større, så jeg passer mammabuksene. Sist jeg gikk på tur, gikk jeg med åpen turbukse ;)

Snakka med ei her om dagen, som sa at da hun var 5 måneder på vei så måtte hun begynne å åpne glidelåsen på buksa... Ja, folk er forskjellige ;)

Skrevet

Jeg er 13+3 og har virkelig fått mage, kan fremdeles bruke noen av buksene mine, men kjøpte meg mammaskjørt til julebordet sist helg. Mitt problem er også at jeg ikke er så tynn fra før... så jeg bruker rimelig stor strl... kommer til å slite med å finne tøy som passer. Da jeg var gravid for 7 år siar jeg tynn før jeg blei gravid.. da kom magen mye senere. Men vet ikke om det har noe å si. Rart med så stor mage når babyen er så bitte liten.

Skrevet

jeg er i uke 14 i dag, men har ikke begynt å få mage enda. er tykk fra før, så det tar nok lenge tid medmeg før det vises.

Har ikke planer om å fortelle om graviditeten før julaften så håper det holder seg slik,... :)

Skrevet

magen min er blitt størr men jeg er gått ned i vekt er dette normalt eller øbr jeg få sjekket det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...