Lennox 73 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Du som ble gravid på pergo(deilig å høre forresten:))Leste det på en anne tråd. hadde du påvist problemer med el eller noe annet? Bare lurer på om det er noe hensikt for meg som sliter litt med e.l?Min første kur på pergo også
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Visst ble jeg gravid ved første forsøk...men da med dobbel kur. Tok 2 piller i fem dager. Måneden før sjekket legen om jeg hadde el uten pergo, og det hadde jeg. Men siden jeg har fjernet deler av eggstokkene pga cyster var sannsynligheten for regelmessig el liten. Jeg ville ihvertfall ikke latt være å prøve Pero dersom jeg var deg. Slik som du nå gjør. Denne lille spiren er den 2 jeg bærer som resultat av pergo. Ønsker deg lykke til! Håper det klaffer for deg. tiriltroll
Lennox 73 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Ja,det er godt å høre slike historier......får liksom mer håp da gitt Jeg har uregelmessig e.l selv......blei gravid i feb men da hadde jeg en sa,så det blir spennende å se om pergo har noe effekt på meg:) Fikk du e.l seinere med pergo ???? hører noen sier ofte e.l kommer seinere med pergo Ditt andre barn på pergo ja,dt funker på deg med andre ord;O) Ønsker deg lykke til svangerskapet ))))))
Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 #4 Skrevet 25. november 2007 Hei igjen Lennox, Jeg fikk el senere enn anlig nå som forrige, om jeg skal tolke el smertene jeg opplevde denne gangen rundt dag 16. Forrige gang testet jeg med el tester og da var den pos dag 16, men denne gangen droppet jeg det. Begynte prøvingen fra dag 11 og så hadde vi sex så ofte annledningen bød seg... Det anbefales sex annenhver dag i prøveperioden, men vi hadde det jo moro... Håper dere har hellet med dere! Ønsker deg lykke til! Blir spennede å høre hvordan det går med deg. tiriltroll
Lennox 73 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2007 Tusen takk for det :)jeg er på min dag 14 og kjenner at det herjer nedi der. er nok rundt hjørne tenker jeg. Merket du sterkere e.l med pergo ? Du må holde meg oppdatert hvordan det går med deg også Når har du termin foressten ?
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Hei Lennox 73! Jeg svarer selv om du egentlig ikke spurte meg; JA, jeg merker sterkere EL ved Pergobruk! Før jeg begynte på Pergo (og hele min menskarriere) har jeg aldri kjent EL... Det har dessverre ikke hjulpet meg ennå (har gått på Pergo siden januar i annenhver mnd), og nå skal jeg på min siste tripple kur før jeg må ha et laaaaaaaaang avbrekk i følge gyn. Lykke til, Lennox 73! Klem fra
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Hei igjen Lennox 73, Jeg pleide å kjenne el da jeg var yngre, men så sluttet jeg med det etter hvert. Nå var det absolutt ingen tvil. El er mye mer merkbar med pergo. Men et hvert ubehag er vel verdt det dersom det blir et lite mirakel som resultat!!! Foreløpig termin er i måned skifte juli - august... Spennede er det garantert. Lykke til med prøvingen nok en gang. Krysser fingrene for dere xxxxxxxxxxx tiriltroll
Lennox 73 Skrevet 26. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2007 Ja,helt enig:9 var hos gyn idag og sjekket eggposene......det så ut til at e.l var rett rundt hjørne sa hun........tok en e.l test i dag men neg svar......men kjennes virkelig ut som jeg har e.l nå faktisk,,,,,Fikk beskjed om a ha sex annehver dag,så får stå på da ;O) Prøve å ikke tenke så mye på det,men ha det morro Fin mnd å få barn på da:) fikk sønnen min på 12 år i august mnd......kjekt med bursdager osv på sommeren;O) Lykke til for deg også kos deg med den voksende magen ;O) Kommer til å etterlyse deg her etterhvert,så jeg får høre hvordan det går videre;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå