Gå til innhold

NEI! Gravid igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅH! Skikkelig sur og grinete og forbanna!

Leser om alle de lykkelige gravide som svever på sin flotte rosa sky. Så flott for dere!! Men hei! er det ingen her som ikke ønsket å bli gravide??

Sorry til alle dere som ønsker å bli gravide og prøver hardt-men forhåpenligvis er ikke jeg den eneste som faktisk ikke er overlykkelig over å være gravid!

Eg såg på testen i avsky og tenker F... går i ein 2700`de gang! Jeg ville ikke være gravid nå! Jeg har nok med mine andre barn! Eg orker ikke et helvetes svangerskap til. Hvordan i helledussenland kunne jeg gå hen og bli gravid igjen????

Her strømmer tårene av andre grunner enn lykke!! Og neida, abort er ikke en mulighet. Jeg kommer til å elske barnet like mye som mine andre barn, og å fjerne barnespiren med vilje ville nok vært ensbetydende med sinnsykehuset for min del. Det hadde jeg ikkje hatt samvittighet til!

Men ÅÅÅÅÅH så sint på meg selv*dumme dumme dumme dumme meg* Orker ikke dette! Er så sliten og trøtt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt seint å tenke på det nå ja!!!

Men hvis du ikke vil ta det bort, så får du sørge for å ta deg sammen og se positivt på det!!!

Gratulerer så mye::))

Skrevet

Off så kjipt då!!

Eg leve heller ikje på rosa skyer te tross for at eg valgte å bli gravid

De blei ikje sånn eg håpte

Valgte feil mann+eg har ei på 3 fra før

Føle alt e bare drid!!!!

Ødelagt live mitt!

Te helvete me alt for faen!!!

Velge å ver anonym hehe!!!

Skrevet

åh! Godt å endelig høre om noen som ikke er idyllrosa happy happy- joy joy over graviditeten. Felles skjebne- felles trøst?!? :)

Takk til deg! (Og godnatt. Kanskje er tilværelsen litt lysere i morgen?!)

HI

Skrevet

huff, føler m deg.

ble heller ikkje så overbegeistrert for g bli gravid, ikkje kjente eg samboer så kjempe godt og skulle begynne på skolen og har en jente fra før og er bare 22 år. hadde lanlagt og ta abort men klarte det ikkje, og fortalte det til mine foreleldre, mamma vlle sende meg opp for abort men pappa satte foen ned og sa at det var noe eg ikke var i sand til så det kunne eg bare slutte og tenke på, og takk for pappaen min!!!

nå er eg i syvende mnd og har ikke hatt det så bra på lenge!! samboer er helt fantastisk med både meg og jenten min og eg har det familielivet eg en gang drømte om med middagkos, familiesøndager osv. har nok funne den snilleste mannen noen gang, og det syns eg at eg fortener etter forrige..hehe..

håper det ordner seg for dåkker andre og, for hadde det veldig tøft i begynnelsen!! lykke til videre:)

Skrevet

Knip sammen beina, sy igjen hølet, bruk prevansjon?

Ta abort....

Skrevet

Vi lever tross alt i 2007 og regner med at de fleste er opplyst når det gjelder risiko ved samleie..Og graviditet er jo en av dem. Det er også slik at en selv må ta ansvar for sine handlinger. Og i ditt tilfelle slik det høres ut så har ikke du lyst til å ha mere barn..Hva med å være litt mere påpasselig og ta forhåndsregler for at det ikke skal skje..

Ser du har barn fra før så du må jo tydeligvis hvite hvordan man går frem..

Og ang abort så har du jo et valg..tar du ikke det valget så er det ikke synd på deg..

Når det er sagt så gratulerer med graviditeten. Gjør det beste ut av det..Og gi ditt nye barn den oppmerksomheten det trenger.

Skrevet

Vet du hva?

Av og til skjer det faktisk at man blir gravid til TROSS for at man er påpasselig og tar forhåndsregler ved blandt annet å bruke prevensjon... Hvorfor tror du jeg er sur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...