MaRiAnNe_85 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Vilde er nå 3 mnd. Plutselig har hun begynt å skrike mer,spesielt ved legging,men også mye om dagen. Hun biter ivrig på alt hun får inn i munnen,men etter en stund virker d bare som hun blir enda mer sint. Virker som hun har skikkeli vondt. M er ikke plages av luft da jeg vet dette etter hun hadde kolikk den første mnd. Blir helt fortvilet. Skjønner ikke hva d kan være. Kan dette være tenner? Har prøvd å kjenne på gommene,noen områder er hardere enn andre,m vet ikke om d har så mye m saken å gjøre. Alle svar mottas m stor takk!
Bellen^2 Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Kan være hun plages av tenner ja. Du kan prøve Dentinox (kjøpes på apoteket) som lindrer og se om det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Var en lignende tråd her tidligere i dag. Ser ut til at flere opplever det samme når barna er rundt tre mndr. Min er også sånn om dagen.
MaRiAnNe_85 Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 d er helt merkelig synes jeg. Hun har vært så utrolig flink og blid etter hun ble kvitt kolikken. Hun har også brukt å vært en drøm å legge. Nå sovner hun ikke før kl 1 på natta,og noen ganger seinere. Også sover hun til kl 13.00 på dagen.. Har prøvd alt tror jeg...Har latt henne skrike seg å søvn(tips fra HS),noe jeg synes er helt forferdelig,så sluttet m d etter to dager. Har prøvd å puppe henne i søv,vugge,bysse på henne,synge til henne,koze m henne...Huff,hun virker helt utrøstelig nesten.Og synes nesten d ser ut som hun får panikk når jeg legger henne i senga..Har lagt handuker rundt henne,lagt gensern min oppi til henne,ingenting som funker. Tenker jeg tar meg en tur på helsestasjonen på mandag (åpen helsestasjon) for å høre m dem hva de tror d er. Stakkars snuppa mi:(
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Hmmm... slo meg plutselig at det kan være ørebetennelse? Det blir alltid verre når de ligger, derfor kan barnet prøve å motsette seg dette. Min hadde øreverk for et par uker siden, og var slik du beskriver din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå