mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 så jeg spørr jeg,hva ønsker dere,dere til jul? Jeg ønsker meg brødbakermaskin, symaskin, ring til å ha på langefingeren og klokke. Dette er jo dyre ting da,så jeg forventer jo ikke å få alt dette. jeg ønsker meg også en god olje som de har på body shop,krem til kroppen og dusjsåpe som de også har der. Så ønsker jeg med 7. sesong av Seinfeld.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 jeg ønsker meg gavekort på fotbehandling... Det er en stund siden jeg kunne ta den delen av personlig hygiene/velvære selv...hehe rekker hverken opp- eller ned Og så ønsker jeg meg litt forkjellig til hun lille som kommer i februar
*Vetlis* Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Det jeg ønsker meg aller mest til jul er de pengene jeg ahr KRAV på fra arb.giver. gjerne etterbetalt siden mai! Ellers får jeg ikke noe av mannen min, mora mi, broren min osv. Men blir super glad for det verdens vakreste 5 åring lager i bhg :-)
Mamsen&2Gull Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Jeg ønsker meg ny jakke til jul med sambo, og det får jeg:D Ellers så samler vi jo på bestikk og serviser så familien skal nok ikke få problemer med å kjøpe gaver til oss Ellers blir jeg veldig glad for det toåringen lager til meg/oss:)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jeg ønsker meg spabehandling, smykkeskrin, smykker og bamser. Er 25 år og samler på bamser =D Usikker på hvor mange jeg har, men vet at alle jeg har betyr noe =) Den eldste bamsen jeg har er fra jeg var to-tre år gammel. Den er like fin enda =) Den som betyr mest er en jeg fikk av en spansk gutt da jeg var fem år. Den trenger litt kirurgi, men er nesten like fin =) Ellers ønsker jeg meg ny seng, for den vi var føles for liten allerede. Er ti uker på vei og føler at jeg faller ut av sengen hele tiden.. Vi har en 150-seng. Utenom det ønsker vi oss ting sammen - ny stekepanne, laken, jerngryte, ny duk til salongbordet, et stort stettfat (jeg elsker å bake). For oss er det litt tidlig å ønske oss ting til babyen, men jeg har allerede bestilt strikkede drakter fra mamma og ene tanta mi =) Vi ønsker oss også julepynt. Jeg er veldig glad i julen og elsker å pynte til jul =) Gleder meg veldig til jeg kan begynne å finne frem julepynten!
mor.monsen Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Jeg ønsker meg ring fra Thomas.. får se hva som kommer... Ellers har jeg ønsket meg kjøkkenmaskin, håndklær til det nye badet. som jeg fikk i førjulspresang fra mamma i går! Så ønsker jeg meg ting til ungen da.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Jeg ønsker meg GHD rettetang. Den er knalldyr, men jeg tror jeg får den av sambo....hihi.....og så ønsker jeg meg votter. Har sett et par jeg har veldig lyst på. Vi pleier ikke å kjøpe gave til hverandre, men gjør et unntak i år ettersom jeg har funnet noe jeg gjerne vil gi han. For øvrig ønsker jeg meg deler til service vi sparer på samt kjøkkenforkle. Ellers ingenting. Vi har det meste.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2007 Her var det mange spenndene juleønsker,nesten slik at jeg tar og adopterer noen av ønskene ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå