rigmora :-Oline-: Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 ka pleie å ver i stelleveske som henger på vogna?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Av ting til baby tenker du? Jeg hadde: bleier våtservietter stellesalve et klesskift til baby (body + bukse) et pakke nan-ferdigblandet kartong fra butikken (greit å ha, jeg slet med ammingen) en tåteflaske ammeinnlegg gulpekluter Tror det var alt..
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 signerer den over... pluss... en ekstra smokk q-tips termometer papirlommetørkler stikkpiller (når babyen begynner å få tenner) fotoapparat:)
Kakebakesøte Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 jeg hadde i stelleveska til førstemann: stellematte bleier engangskluter (de i papir, Libro) gulpeklut smokk dispenser med NAN (måtte kjøre dobbelt, NAN og pupp) Varmt vann på flaske (til NAN'en) Veledapakken man får på helsebutikken som inneholder: stellekrem, olje og sinksalve (små smarte tuber) Har alltid med meg et skift til babyen Drikkeflaske Rangle/leke
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 ...også legger vi til alt innholdet vi har i håndveska. Derfor blir den tung som bly ;o)
Newbie - snart mamma til 2 Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Noen hundeposer er ikke så dumt. Det var litt enklere å kaste bleien i søppelbøtta rett foran nesa på andre, hjemme som ute, da. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå