Gå til innhold

Hei,jeg har ikke vært her så mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden jeg enda ikke er gravid,men bare en prøver.

Det hadde vært kjekt om vi kunne tatt en liten presentasjonsrunde,slik at jeg og evt andre nye,kunne få vite litt om de andre her inne.

Selv har jeg to barn en stor jente på 18 år og en liten gutt som blir 1 år den 28 november. Jeg er samboer med verdens snilleste mann og vi bor i Stavanger.

Som sagt så er jeg prøver.

Kjekt om de som er graivde kan si når de har temin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kankjse også legge til at jeg er 38 år og samboer er 34

Skrevet

Er 25 år, har en gutt på 2, og venter en jente sånn ca 9 februar neste år (føder mest sannsynlig 2 uker etter 9 februar..:P). Bor utenfor Bergen :)

Skrevet

Er 23 år, har to gutter på 1 og 3 år og venter en liten i mai..

Skrevet

Jeg er 26 år, har ei jente som blir 2 i desember og venter nr 2 i mars.. Giftet meg i sommer, så er ganske nygift:) Fant ut jeg var gravid 3 uker etter bryllupet.. Bor i Rogaland..

Skrevet

Jeg er 22 år og gift med Terje, 36 år

Fra Buskerud

Venter en gutt 4.april-08

Vi har en gutt på 20 mnd som ikke skal vere minstemann lenger!!

Terje har 2 barn fra før: gutt 10 og jente 8 år

Skrevet

jeg er 21,gift med en mann på 31,har ei jenta som blir 3 i mars, er prøver på nr.2(som aldri vill komme)

Skrevet

Er 21 år, samboer 23 og vi har nettopp begynt å prøve =)

Er student, og jobber som lærervikar ved siden av. Underviser i samfunnsfag i 9. og 10. klasse.

Bor i Bergen.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hei!

Jeg er 27 år og er gravid med førstemann. Bor i Namsos sammen med min mann og to hunder. Vi har termin 16. januar=)

Ønsker deg masse lykke til med prøvingen!!!

Skrevet

Hei

Jeg er 18år og venter 2 små i Desember.

Bor sammen med barnefaren i Rogaland =)

Skrevet

Kjekt at så mange har svart. Bare kjekt at hvis flere ønsker å skrive noen ord om seg selv

Skrevet

Hei:) 27år og 16 dager til termin..førstegangsfødende.. Egentlig fra nord, men nylig flyttet til Stavanger da samboer er herfra. Dagene går i venting og lengsel etter å slippe ut av det fengselet egen kropp har blitt. Kommer ikke langt med snart 30kg + på et ustabilt bekken.. Trøster meg med at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves:)

Skrevet

Hei!

Er gift 37 år fra Tjeldsund i Nordland. Venter mitt femte barn og vårt fjerde. Har termin 31/3-2008.

Fra før har jeg en datter på 20. Vi har en datter på 14, en datter på 12 og en datter på 9.

På sykehuset sa de at de var så sikker som det gikk an på at denne gangen blir det en gutt :-)

Ikke at det betyr så mye, men det hadde jo vært morsomt da, men vårt barn er like velkommen om det er jente eller gutt. Utifra bildene våre mener vi at gutten kommer :-)

Velkommen hit inn :-)

Skrevet

Jeg er 25 år fra Hønefoss. Bor med samboer på 31, to hunder og to katter. Venter vårt første barn i april.

Skrevet

Er 23 og er fra trondheim.

Har vært samboer med min kjære som er 24, i 6 år,og sammen har vi ei jente på 3 år og venter nr. 28 mars=)

Skrevet

Heisann og velkommen skal du være:)

Jeg er 26, gift med min kjære på 28- venter vårt første barn- ei lita jente som skal hete Amanda- nå i februar. Venter i spenning på både barn og hund- som kommer en liten stund etter at Amanda er på plas her hjemme (vi hadde inntil oktober hund- så vi gleder oss masse til det også:)

Bor like utenfor Sandnes i Rogaland.

Synes selv dette er en ganske grei måte å både stille - og svare på spørsmål om alt mulig mellom himmel og jord:)

"Krangle" er også god å ha på en hormonell dag... hehe

Skrevet

Hei.. Er litt ny her selv, Eller jeg har vært innom å titta litt, men nå er jeg blitt aktiv:) Jeg er snart 24 år og bor sammen min kjære på 27 i Oslo.. Vi har blitt prøvere, men foreløpig tar vi det litt som det kommer.. Vi føler vi har litt tid på oss enda. Men vi blir veldig glade hvis det klaffer med en gang:)

Skrevet

Hei.

Jeg selv er 23, og bor i Bergen med samboer, og sønnen vår som ble født 15.01.2007, og rundt den 13.03.2008 kommer det en liten til.

Skrevet

Heia

Jeg er en singel jente på 21år, fra Larvik i Vestfold, jeg er gravid for første gang og venter ei jente 7 januar 2008 :)

Gleder meg utrolig mye til å bli mamma, selvom jeg blir alene med jenta mi så klarer vi oss! :)

Skrevet

Heisann og velkommen :)

Eg er 19 år, har en sønn på 1 år og 2 uker :). Vi skal begynne å prøve på nr to i juni fordi da er eg ferdig med vidergående (hjelpepleier)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...