90210 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Huff Nei nå i morgen (fredag) er jeg 7 dager over tiden... Mye mensmurringer hver eneste dag, bare negative tester og ingen TR... Huff.. er kjipt dette å ikke vite ja... Det meste over tiden jeg har gått uten å være gravid er 8 dager, det var for 2 mnd siden.... Sist mens kom 3 dager forsinket... Så nå lurer jeg fælt på om det kan være noe på gang, eller om TR bare spiller meg et puss.... Tipper jeg riktig så dukker hun vel opp lørdags morgen.... akkurat 8 dager over tiden... Tenkte å ta en testepause nå, er lei av å sløse bort mange tester på negative resultat, så nå venter jeg til jeg er 10 dager over for å teste... DVS at jeg nå ikke skal teste igjen før på mandag morgen... Så får jeg bare krysse alle mine fingre på at TR ikke dukker opp i mellomtiden... Noen andre som er i samme situasjon?
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hei du =) Er i samme situasjon som deg ja. Eller, var i samme situasjon.. Har hatt litt uregelmessige sykluser etter p-pilleslutt i mars. Forrige gang fikk jeg TR på dag 25 i syklusen, helt uventa (og mens jeg var på jobb, selvfølgelig). Har hatt noen mnd der TR har kommet tidlig før også. Men har aldri fått det senere enn dag 31 i syklusen. I dag er jeg på dag 39!!! Har selvfølgelig tatt mange tester, som har vært negative. Har ikke hatt noen følelse av at TR var på tur, men i morges dukket hun opp.. Pga alle negative testene hadde jeg mistet troen på at det kunne være noe der, selv om håpet hele tiden har vært der. Nå er det bare å starte på nytt. Tenker litt på å ta en pause fra prøvingen i desember siden det blir en mnd med julebord o.l.. Håper virkelig du er gravid da! Krysser fingrene for deg. Lykke til med testingen på mandag =)
Maddicken Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 jeg er også der... skulle ha hatt TR egentlig for en uke siden men de 2 siste gangene har den kommet 4 dager forseint... nå er jeg 3 dager etter det igjen... hadde masse vondt i magen, trodde virkelig det var TR, svimmel, vondt bekken/korsrygg og kjempetrøtt men den har ikke kommet og nå begynner det vonde forsvinne... fortsatt veldig trøtt... og sulten.... ja ja TR er nok bare forsinket... testet negativ idag.... skikkelig nedtur... håper det blir vår tur snart!
90210 Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Huff ja er skikkelig kjipt dett her... Om vi ikke er gravide kunne vertfall TR dukket opp slik at vi kunne kommet oss over i ny pp!! Er så irriterende å gå slik å bare vente!!
2søtesmåh Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jeg testet positivt drøye to uker etter IKM beregnet på en syklus på 40dager...Forrige graviditet testet jeg positivt fire dager FØR IKM.....Var 100% sikker på at jeg hadde mistet TR, for vi hadde hatt fryktelig lite sex den måneden (sykdom, overtid og kurs med jobben) Men 13.desember tok jeg en test (skulle bestille legetime nemmelig, og litt teit å dra dit pga av manglende TR og ikke ha "bevis" på at jeg ikke var gravid.) Og da stod det jommen gravid på den gitt.... Nå sitter jeg her da med en liten gutt som ble tre måneder i dag ) Og har ikke sovet en hel natt siden da, den lengste sammenhengende sovingen er 4 timer og det er først de siste to ukene.....Nesten så man savner den "spennende" tiden med testing ;o) Helt sant!!! Lykke til alle sammen. Man kan være gravid så lenge det ikke er motbevist )
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Tuuusen takk for oppmuntringen venterispenning18.08.07 Jeg er idag på dag 54, da regner jeg 35 dagers syklus.. Kjempefrustrerende å ikke vite hva som skjer da jeg har bare negative tester..billigstrimler. Tenkte å ta en CB imorgen...Men vet faktisk ikke om jeg gidder. Vært skikkelig kvalm siden i går kveld, på og av hele tiden. Hodepine følger.. Æsj!
90210 Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2007 Tusen takk for oppmuntrende innlegg venterispenning!!! Det var kjekkt å høre! :-D TR har enda ikke dukket opp hos meg da, og i morgen er jeg 8 dager over.... Så tok jeg en test nå i kveld da, klarte ikke holde meg selvsagt... Men var negativ den ja... Nå tenkte jeg å vente til søndag, da er jeg 9 dager over.... Og om den da ikke kommer ut positiv og TR ikke har dukket opp så vil jeg spørre legen om en UL... Er sikkert liten sjangs for at jeg får det... han sier sikkert bare "nei det er relativt vanlig at mensen kqan bli forsinket osv osv... ta tiden til hjelp du!" Men neida denne gangen skal jeg sette meg på bakbeina å få UL slik at jeg får en klarhet i det hele!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå