Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 ...er det noen uskrevne regler om når spedbarn ikke bør ligge vekke fra trygge omgivelser? Har ei 10 uker gammel datter, og vi har planer om hyttetur til helga...!!
Ane** Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Dette kommer veldig ann på hvordan baby man har fått utlevert. hehe... Og veldig ann på folks personlige meninger... Jeg personlig synes at en hel helg er litt i drøyeste laget når babyen er så liten... Hva er det som er så viktig med hyttetur at det ikke kan vente? En natt holder i massevis for en så liten frøken... (dette er min mening altså.) Men som sagt kommer det også veldig ann på barnet. Om du ammer kan det fort gå skeis, å hvis noen ringer og sier at ungen bare skriker og roer sg ikke uten pupp er det kanskje greit å ikke være ørten mil unna på hyttetur?? Uansett så er det jo stor forskjell på barna, min første kunne "lånes bort" i øst og vest uten at hu laga en lyd. Hun storkosa seg uansett hvor hun ble plassert, også selv om det var snakk om overnatting... Hun jeg har nå er en litt annen sort. Hun kan godt være med ande, men når det kommer til soving og kvelden får hun helt panikk om ikke jeg er der.Det er rett og slett håpløst for andre å roe henne.. Og sånnt kan kanskje være lit greit å vite om før man setter seg i bilen å reiser bort for en hel helg?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Planen er at jenta vår skal VÆRE MED oss på tur;))
Ane** Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Åååååå, hehehe. da missforsto jeg deg helt! Sånn kan det gå en sen kveld. hehe.. Men da har du iallefall min mening hvis du noen gang skulle vurdere barnevakt. ;-) Men å ta hun med er det da ikke no galt i. Det er jo bare supert! Så lenge lukten av mamma er der, og kanskje en god dyne som lukter "hjemme"så skal det nok gå fint.
Twins i magen <3 Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Nå husker jeg ikke hvor gammel mini var før han var med oss på overnattingstur på hytta til svigers, men sikkert rundt 10 uker pluss minus. Han sov godt i vognbagen sin, bedre enn hjemme. Har vært flere steder etter det, og har ikke hatt noen problemer.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Hehe;)) Takker masse for svar;))
Mrs. Bouquet Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Tror nok ikke det betyr noe for babyen hvor han er så lenge mammaen er der. Har i alle fall ikke hørt noe om dette med kjente omgivelser, og i alle fall ikke når de er så små.
Gjest Ut på tur Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Vi var på masse overnattingsturer de første 6 ukene til jenta vår. To av dem var over flere netter. Hun sov i vognen sin med skinnfellen og dynen sin. Og hun var sammen med oss Kan ikke se at det er noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå