Gå til innhold

Er jeg urimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer har bilder av fødselen til sin første sønn, sier han oppbevarer dem for sønnen sin slik at han kan få de når han blir voksen. Jeg er til vanlig veldig avbalansert og rolig, men noe i meg skriker med tanken på at det befinner seg bilder av fjåsa til hans eks i vår leilighet. Jeg synes han kan gi bildene til sin eks og be henne oppbevare de til sønnen er voksen. Er jeg urimelig?

Det hører med til historien at hun er i livet vårt nesten daglig, og det er konflikter med henne på ukentlig basis. Hun vil bestemme hva vi gjør og hvor vi skal bo, blant annet. På hjemmevideoer av sønnen hans (som vi har på dvd-recorderen) er det filmet puppene hennes (ikke i forbindelse med amming) og da jeg fikk vite om underlivet hennes ble det bare nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harregud nei jeg er enig med deg der.Hallo hvorfor skal han passe på di bildene?

Off så merkelig!

Fra xens synspunk så ville jeg hatt bildene selv

Fra ditt synspunktså er det jo ikke naturlig å ha så private bilder av x hans

Fra sønnens synspunkt så tror jeg neppe at dem er så veldig kjekke å se hehe

Skrevet

Enig! Gi han klar beskjed om at du ikke synes noe om å se verken puppene hennes eller "fjåsa" hennes i ditt hjem. Her har du lov til å sette ned foten! Jeg forstår at han også ønsker å ha bilder av fødselen, men det går da an å være litt selektiv? Og bilder av ammende mødre er greit nok, men film av puppene ellers? Nei, ærlig talt! Hadde jeg oppdaget noe sånt ved min samboer, sku han fått vite hvor skapet står!

Si ifra du!

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hva du bråker for. Bilder av underlivet hennes, og at du ikke vil ha dette i ditt hus? Nå er dette bare bilder da, som du ikke trenger å se på. Mannen din er vel vant til både puppene og underlivet hennes fra før, så han tar vel ikke sånn på vei.

Verre er det med mannens pikk, som har vært oppe i underlivet hennes mange, mange ganger. Det har du ikke problemer med.

Skrevet

Unnskyld meg, men den der var vel usakelig "anonym"?!...

Jeg forstår godt at det reageres på at bilder, svært intime sådan, befinner seg i dres hjem. Uakseptabelt! Snakk med ham om dette, om han synes du overreagere eller noe i den retning, så ville jeg sagt at dette er en diskusjon du evt kan ta hos fam.rådgiver. Rimelig sikker på at du får støtte for din mening der. Godt råd: la ALDRI eksen hans forstå at du irriterer deg over hennes stadige forsøk på å uroe dere, for det er akkurat det hun vil. Jeg ville tatt henne under beltestedet, sagt at "setter så pris på at du ringer oss så ogt" etc... Kanskje det ikke blir så stats da....

Skrevet

Nei du er ikke urimelig.Jeg hadde følt det på samme måte hadde det vært meg.Synes du skal si det til han at dette plager deg.

lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...