Gå til innhold

Har DU møtt mannen i ditt liv?:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle bare ønske han var min aller første, og pappsen til alle mine barn.

Ja, er svaret mitt =oD

Skrevet

Vanskelig å svare akkurat på det..men jeg tror det!! Og føler og håper det akkurat nå!! Vi har barn sammen og er gift og har det veeeldig bra!! Men kan jo aldri være 100% sikker...han har gjort en ting mot meg jeg aldri kan tilgi!

Skrevet

jepp! Det har jeg =)

Heldige meg!!!

Skrevet

Ja,han er den eneste ne for meg,så gjenstår det å se om jeg er det for han også........

Skrevet

tror det, og mer sier jeg ikke om den saken

Skrevet

Ja, han er jeg gift med og vi har to barn sammen. Vært sammen i 15 år, vi (: Giftet oss for 5 år siden, så jeg vil nå si at vi burde ha bestemt oss i løpet av de første 10 åra - he he.

Skrevet

jaaaaa det har jeg! verdens beste kjæreste!!! får si som over her, skulle bare ønske han var min første og pappa til tulla mi.. men men.. kommer nok snart et lite gull til håper vi :) Skal uansett være sammen med han til jeg dør, det vet jeg!

Skrevet

Ja, men jeg måttwe bli skilt fra en frosk først da.. Hehe! Men bedre sent enn aldri!

Skrevet

Å ja!! Heldigvis er jeg gift med han :)

Skrevet

jeg har jo det, har snart 10 års dag,så om jeg har tatt feil er han hvertfall en god erstattning. har lite å klage på.

Skrevet

Jepp, møtte han og følte meg hel! Når er vi gift på tredje året og har en nydelig frøken sammen.

Skrevet

Ja det tror jeg jeg kan si. Har iallfall en fantastisk samboer (iallefall det meste av tiden) Har jo også snart 2 barn sammen. Blir nok han resten av livet. Selv om vi nok ikke blir gift,he,he

Skrevet

ja jeg tror da det, føles sånn ut ihvertfall:) vært sammen i 8 år, gift i 4 og har 2 barn sammen..Men ingenting er jo sikkert her i livet..

Skrevet

Ja!

Han er jeg gift med og pappan til barnet mitt :o)

Skrevet

Nei !

Men kvinnen derimot..

Selv om jeg synes det er litt klisjè med dette "i mitt liv".. Jeg tror ikke det nødvendigvis finnes kun en person som jeg kunne følt den optimale lykken med. Når det er sagt har jeg møtt henne jeg planlegger fremtiden min med. Henne jeg vil våkne opp hver morgen sammen med, henne jeg vil sitte i sofaen ved siden av. Og bare henne jeg vil elske og bli elsket av. Så da har jeg vel "møtt kvinnen i mitt liv", ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...