Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg er så sliten!! Orker ikke noe.. Begynt å hate å være hjemme! Det er så mye å gjøre.. Typen jobber døgnet rundt, jeg er mye aleine! Tror kanskje jeg begynner å bli deprimert.. føler meg helt utmattet.. Vet ikke hvorfor jeg skriver her.. hvordan skal jeg få energien tibake?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Huff, kjenner meg litt igjen, men det er litt vanskelig det der. For meg hjalp det å komme meg mer ut blant folk, samt å trene og få frisk luft. Men jeg vet at alt sånt er litt lettere sagt enn gjort. Også tror jeg det er viktig at du forteller mannen din hvordan du har det - jo før jo bedre. Håper du finner en vei ut av det - klem:-)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Har det sånn selv...tror det er en del av spedbarnsperioden. Frisk luft og mosjon kan sikkert ikke skade, men noen dager er jeg så sliten at jeg ikk emakter tiltaket med å stable vogn og meg selv på veien en gang...
Gjest Ut på tur Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Dersom du tror du blir deprimert bør du kontakte HS, de er der for å fange opp
Ane** Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Uff vet hva du mener. Å jeg er alene med to, så det er ikke bare noe jeg sier. Det er fryktelig å være så sliten og lei... Gode råd over her. Det viktigste du kan gjøre er å kome deg ut. Møte andre, ha ett sosialt liv ved siden av. Snakk med helsesøster og få oversikt over barselgrupper, treff, babykino og andre tilbud, samt få deg en kveld ute i ny og ne. Det gjør underverker og gir en helt ny energi å gå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå