Gå til innhold

Dere som har hatt babyer som våknet MYE om natten :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det noensinne over??????????????,

Han er 6,5 mnd og våkner ca hver time fra han legger seg.

Har holdt på sånn i snart 2 mnd.

Har noen prøvd osteopat, akupunktur, fotsoneterapi osv mot søvnproblemene?

Nå er jeg desperat!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi ikke prøvd noen av de tingene. Han våknet ca hver time fra han la seg til midnatt, da sov han kanskje halvannen time eller til og med 2 timer uten å våkne (wohoo...)...

Her har jeg bare vært tålmodig (eller, hehe, kollosal overdrivelse det da. Har i grunn ergret meg ihjel) og sluttet å ta ham opp når han våkner og gråter. Han er 7,5 mnd nå, og sover ganske mye bedre nå! Men det har tatt mange uker med viljestyrke...

Skrevet

Og DER våknet han gitt, hehe;)

Skrevet

kan du ikke prøve den ferber metoden, den driver vi å vil prøve, bare vente til mannen min har fri så slipper jeg gjøre det.. er liksom så dumtå komme å friste med maten.. hehe

Skrevet

Mini gjorde det ei stund,men etter at vi begynte å ha vinduet åpent hele døgnet,sov han mye bedre.

Han liker å ha det kaldt,mye kaldere enn oss egentlig..

Skrevet

Han får aldri komme opp når han våkner og jeg tilbyr heller ikke pupp mer enn 1 gang pr natt ( han spiser så mye på dagen at jeg vet at han ikke er særlig sulten )

Gir han kun smokken ( hvis han har mistet den....våkner ofte og gråter med smokken i munnen) og holder han i hånden til han sovner igjen og det skjer somregel på 2 minutter.

Aner ikke hva jeg skal prøve.Har vurdert skrikerkur, men tviler på atdet vil hjelpe for jeg tror han bare vil skrike seg våken og oppkavet.

Skrevet

Det hjalp rundt to-års aldere.n

Skrevet

Hadde samme problemet, men gjorde ikke noe med det. Bare holdt ut til det gikk over av seg selv. Sinnsykt mye slit, men verdt det. Og fra han var litt over 1 år, så sov han som en drøm gjennom natten.

Men barn er jo så forskjellig. Så kan hende sønnen din vil komme inn i en bedre periode etterhvert....snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...