WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Eller, er ny som medlem, men har vært inne her å smug kikka siden dattera mi ble født for snart 17 måneder siden Jeg blir 26 år i morgen, og ellers så bor jeg i Sandefjord. Syns dette er et supert forum, og gleder meg til å bli "kjent" med flere av dere! Ps: Hvis jeg ikke svarer, er det snart kvelden her. Hehe..
Mille** Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Heihei, og velkommen inn hit. Kjempekoselig forum dette, selv om vi til tider kan være litt uenige. ;o)
*Rutletutt* Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Velkommen og gratulerer på forskudd;o)
Tommage♀♂ Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Velkommen hit, og gratulerer med dagen i morgen=) Alltid gøy med nye nick!
meg & to små vampyrer Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Hei hei! Så bra at du registrerte deg nå da:) (endelig, he he).
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 23. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2007 Takk, takk alle sammen! Dette var jo en hyggelig mottagelse. Apropos det med nicket, er jo helt tatt ut av det blå.. kom jo ikke inn på noen nick, så da ble det det jeg hater mest av all mat. Begynner på jobb om 20 min, så får vel pakke dra. I kveld er det jente "fest" og en liten tur på byen. Må jo kose meg litt når jeg har barnefri Snakkes!
mayaya Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Gratulerer med dagen og velkommen til dib!!!! Hilsen nattskiftet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå