Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 null sexlyst, men gjør det for å tilfredstille mannen? Føler at en suser rundt, tider raser , masse sliten pga lite søvn, er verken sur eller blid, mer likegyldig, blir på en måte tiltaksløs, lurer på hvordan det blir når en starter på i jobb igjen, bare stress? Skal det være slike eller går det over/ når?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg har det som du, og det er LEEEENGE siden fødsel. Har hatt sex noen ganger, fordi jeg plutselig har fått litt lyst. Ut over det er jeg kvinne over min egen kropp og har ikke sex mot egen vilje bare for at gubben skal få tømt seg. Vi har et fint forhold likevel, han respekterer at jeg ikke har lyst og vi venter tålmodig på den dagen når ting er som før. Kanskje vil noen si det er egoistisk, men jeg har så lite lyst på sex at jeg tror ikke det ville blitt noe særlig opplevelse for mannen uansett!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Har ikke mye lyst, men av og til "må" jeg gjøre det ellers blir det bare surmuling og krangling her i huset! Han er ikke litt tolmodig en gang! Ikke en gang når jeg sier at det er vondt når vi gjør det og flere dager senere klarer han å slutte å mase og bli sur fordi jeg ikke vil. Skulle ønske han kunne respektere at jeg ikke har lyst! Han klarer til å med å sprute inni meg selv om jeg ikke bruker prevensjon og han vet at jeg kan bli gravid. Han sier det er så godt og han må gjøre det og ikke klarer å ta den ut. det gjør jo ikke akkurat sånn at jeg klarer å slappe av! Blir så forbanna. Kan ikke få en til med en gang liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå