Tommage♀♂ Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Det har vi aldri gjort i vår familie. Vi barn fikk av tante-onkel-barn, og våre foreldre kjøpte til deres barn, men de voksne fikk ingenting. Men nå er jeg liksom i gang med å planlegge julegaver til mine søsken fra barna, blir det litt feil da? Ingen av de har barn selv, men når de får det regner jeg med å kjøpe til dem istedet... Mine foreldre kjøper ikke til søsken heller, om de ikke skal feire jul sammen med dem da... Hvordan gjør dere dette?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Nei har aldri gjort det.. Men lurer på å kjøpe en liten ting til tanta mi fra junior, siden han får julegave av dem..
Mille** Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Jeg gir til mine to tanter, har bare to tanter jeg. Mannen min gir ikke til sine tanter og onkler, men de er ikke så nære heller. Kjøper ikke noe fra barna til tantene deres, men mine søstre får gaver fra alle oss. Mannen min sine søsken har blitt enige om å ikke gi til hverandre, kun til barna.
___ Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Jeg gjør det, og jeg får fortsatt noe fra dem. Det dreier seg ikke om store ting, bare en oppmerksomhet, men veldig hyggelig. Barna får derimot ikke gaver fra dem.
mayaya Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Nei, vi sender julekort. Men til podens tanter og onkler, dvs våre søsken, gir vi. Men da er det fra oss alle 3.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Jeg gir til en av mine tanter. Det er den eneste tanta jeg har "kontakt" med utenom ferier og slikt. Vi ringes og mailes stadig. Sambo gir til to av sine tanter. Den ene fordi hun er gudmor til begge våre barn og vi er endel sammen med dem. Den andre fordi han får gave fra henne hvert år. Gir som regelt ingen gaver til mine/sambo søsken fra barna, men i år får de et lite fotografbilde av tuppa som det står fra barna på (fikk samme bilde av mini for 2 år siden). Stort sett legger jeg som regelt litt mer penger i gavene til mine søsken siden ingen av dem har barn selv og de gir veldig fine gaver til både barna våre og oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå