jiha Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Alle sier jeg har så liten mage.. er 22+0 der. blir så lei meg når folk sier det får synes jeg har fått ganske bra med mage nå men alle bare "fnyser" og sier "det der er jo ingen ting"=( er den så liten da?? eller er den kanskje veldig stor? noen andre som har bilder like langt? og er det jente eller guttemage?
*tybber* Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg syns du hadde kjempe flott mage jeg! Syns den så stor ut jeg da! *hihi* La akkurat ut magebilde selv, men jeg er "bare" 19+1 på det bildet da. Og jeg venter gutt! ;o)
jiha Skrevet 22. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2007 åj ja jeg hadde jo ganske stor mage i forhold til deg da.. men skal legge ut et bilde av 18 uker å.. da er den betydelig mindre så har vokst mye de siste ukene;)
*tybber* Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Det siste du la ut nå, det er sånn jeg ser ut nå! ) Er 20 fullgåtte på lørdag! ;o) Da har magen din vokst en del på noen uker ja! Allerede lagt på meg 5 kilo jeg da, men det er bare i magen, og puppene! =P Så blir spennende å se hva jeg ender opp på! Du lagt på deg mye da?
Trebarnsmamma30 Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Får ikke opp bildene jeg heller, kommer bare et kryss..
*tybber* Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Gå på Våre Album, så ser dere bildene! )
jiha Skrevet 22. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2007 har faktisk gått ned 8kg=( har hatt hypermesis.. er 1,60 og veide 46kg på det værste så er jo bare baby der.. er ikke noe "spekk"=p men veide meg i forige uke og da hadde jeg gått opp 1,5 kg,, så nå går det rette veien;)
jiha Skrevet 22. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2007 hva skal jeg gjøre for at det ikke skal komme kryss?
*tybber* Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Huff da! ( Jeg har ikke vært plaga av noe annet enn hodepine dette svangerskapet jeg! Føler meg kjempe heldig!! Men begynner vel å gå rette veien for deg nå ja! )
jiha Skrevet 22. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2007 du har jo også begynt å få bra fin mage nå da=) formen vår så ganske lik ut og jeg venter også gutt;) (men d så du kanskje i nicket;p)
En, snart to :) Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Synes ikke magen din er liten. Mye større enn min var i uke 20. Ble kul først i uke 26... Før det var den bare flat. DET var skikkelig kjedelig, folk bare lo av meg når jeg skulle visee hvor "stor" magen min var blitt....
vamp1980 Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 har hatt mage hele tiden jeg, bare at jeg hadde en del polstring uttapå.. skal snart legge inn nye magebilde jeg og.
jiha Skrevet 23. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. november 2007 ja der sa du d, alle ler av mæj når jeg skal vise magen min.. men nå er det jo flere som sier at den er ganske stor så er godt fornøyd nå=D så kan de andre bare mene d de mener;)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 23. november 2007 #15 Skrevet 23. november 2007 kommer ikke inn.... får kryss jeg og!
jiha Skrevet 25. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 25. november 2007 Nå kommer bildene opp for de som vil se=)
Truseprinsesse Skrevet 25. november 2007 #17 Skrevet 25. november 2007 Så utrolig nett og fin mage du har. Jeg syns det ser veldig ut som guttemage, men jeg har ikke så veldig peiling på sånt. Kos deg med magen din!
Trebarnsmamma30 Skrevet 25. november 2007 #18 Skrevet 25. november 2007 Så fin mage du hadde da:) Er 22+6, så er ca like langt på vei..har ikke bilde da, men har mindre mage enn deg.. men så er jeg av de som tydeligvis ikke får mage så fort ( er mitt andre barn også) Men når den kommer sier det pang liksom..hehe
jiha Skrevet 25. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 25. november 2007 takk for det=) ja er så mange som sier her inne at jeg har større mage en de, å så får jeg helt andre tilbake meldinger fra familie.. =p rart..
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 25. november 2007 #20 Skrevet 25. november 2007 Du har større enn meg...og jeg er i uke 28! Så kos deg med den, du og ikke hør på alle andre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå