Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Bruka og handle på moa eg... er ett stort kjøpe senter her.... så nei,hadde nok aldig kalla ungen min for det... Moa,kan fort hørest ut som noa og faktisk.... Men kristine er kjeeeeempe fint =)))
Leirha Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Mener du Mona? Isåfall var det litt kjedelig. Men hvis du mener Moa.. Så var det ikke pent. Høres ut som et kallenavn på en gammel tante eller noe slik..
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 mangler en N i moa' moa kjøpesenter synes jeg det minner meg om;p hehe
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Liker det desverre ikke! Grunnen er nok det at i Trøndelag der jeg kommer fra så betyr Moa- moden! Men det viktigste er det at dere liker navnet!
nr2påG Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Jeg synes Moa er kjempefint! Jeg synes kanskje kristine er litt kjedelig!
millymolly&mini Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Liker ikke Moa, tenker på en mo. Synes Kristine er nydelig, men det er mer vanlig da. Det finne massevis av andre fine og sjeldne navn, men jeg har ikke sjekka det ennå, siden det er litt tidlig å for oss å finne navn. Lykke til med navnvalget:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 virkelig ikke et navn spør du meg....
Sara Maria Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Selv om Kristine er vanlig, så tror jeg ikke det er så mange barn som blir kalt det nå om dagen. Jeg digger sånne navn som alle har hørt om og vet hvordan skrives (bortsett fra om det er med K eller Ch her, da), men som likevel ikke halve klassen heter.
ballblom Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Jeg syns Moa er et fint navn :-) Har dere ikke sett på Rockeskolen på NRK2? Hun som er vokalist i det bandet heter Moa, så det er faktisk et navn. Et sjeldent navn sådan, men det kan jo også være fint! Syns dere skal gå for det navnet hvis dere begge syns det er pent :-) Moro at ikke alle kaller barna sine det samme!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 Høres ut som et kalle navn på mormor eller farmor eller noe!!!! Ikke nå spesielt fint synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå