ஜBettyPஜ Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Julen blir liksom ikke helt den samme uten.... Forresten så er jeg gravid ja!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 For et år siden så kunne en spise det ja,har ikke vært inne å sjekket matportalen nå,så jeg tørr ikke svare på hva de anbefaler nå.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Dette står på matportalen Påleggsild Gravide kan spise påleggsild. Når du lager påleggsild selv: Husk å frysen ned fisken før bruk for å drepe eventuelle parasitter (se rådet for sushi over).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå