Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 hva er egentlig navlebrokk? jeg sa til mora mi at jeg syntes navlen til lille gutt var litt rar så spurte hun om det kanskje kunne være navlebrokk. men jeg vet ikke hva det er eller hvordan det ser ut
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Har sett hvordan det ser ut og da står navlen veldig ut...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 men vet du da om det er noe som det går ann å gjøre noe med, eller blir det stående veldig ut når han blir større?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Mammaen til den babyen jeg så som hadde dette sa at i de fleste tilfeller gikk det over av seg selv, men noen ganger måtte det opereres. Det vurderer nok helsesøster eller lege når de ser det...
En liten mamma Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Hei! Dattera til veninna mi, mitt gudbarn, hadde navlebrokk da ho var baby. Ho er nå 3 1/2 år. Brokken var stor, syns vi, på størrelse med en valnøtt. Den kunne klemmes inn, og jenta plagdes ikke i det hele tatt. Den såg skumlere ut enn den var! Navlebrokk er, ettersom jeg husker, tarmen som poser seg ut gjennom navlen. På min veninnes jente forsvant den i 8-9måneders alderen. Nå har ho litt stor "utenpåliggende" navle, men ikke noe som skjemmer. Hvis ho vil kan den opereres når ho blir stor, men det vil de ikke gjøre nå som ho fortsatt er gankse liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå