Gå til innhold

Han ble faktisk sur! Er det mulig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min ble i dag piss potte sur fordi jeg ikke hadde tatt oppvasken, den var halv ferdig fordi ungen vokna midt i. Jeg foreslo for en ukes tid siden at vi skulle ta kveldsmaten annenhver dag. Han syns det var greit. Men så var det vist tydelig ikke så greit alikevel.

når klokka nerma seg kveldsmattid forsvant han inn på kjøkkenet. Jeg anntok at han holdt på med maten, men da han brukte så lang tid gikk jeg inn for å se. Han holdt på med oppvasken, så jeg sa da "åja, trodde du lagde grøt jeg" så begynte jeg selv å lage grøt. Han sier da "Nei jeg må jo ta den jævla oppvasken, siden NOEN er for lat til å gjøre det ferdig. Om vi skal ta kveldsstellet annenhver dag så skal vi for faen ta oppvasken også" Jag sa da at jeg ikke hadde rukket. "Åh, hva har du gjort i dag da som var så viktig?" Ehm, neida har ikke gjort noe jeg. Bare passa på ungen hans, vært på helsestasjonen med ungen hans. Skifta sengklær på vår seng og hennes seng. Rydda klesskapet mitt, hans og hennes, vaska fire maskiner med klær- samt hengt opp disse klærne og lagt sammen klærne jeg vasket i går. Vasket alt ulltøyet vi har for hånd. Skrubba badet, Tørka støv, støvsugd, vaska gulv, vært på butiken. osv.

MEN SORRY DA, FOR AT JEG IKKE RAKK Å GJØRE FERDIG OPPVASKEN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg leser slike innlegger, så er jeg litt gla for at jeg er alenemor.

Men jeg håper virkelig at du tok tilbake. For en idiot.

Skrevet

tror ikke noe på deg.. du har ikke gjort alt det der i dag vettu!!

Skrevet

Har aldri opplevd lignende egentlig, han har vel hatt en rotten dag på jobb eller noe. Men det er IKKE MIN FEIL! Huff, begynner altid å gråte når vi krangler jeg. Selv om det er sjelden vi krangler så syns jeg det er så ekkelt, for han går liksom å samler på alle småirritasjoner så eksploderer han. Syns han er rett og slett urettferdig. Sier ting som at det skulle ikke være nødvendig for ham og stå opp med ungen når han har fri.Han jobber tross alt hele uken, mens jeg har "fri". Vi har brukt å ta henne annenhver gang når han har fri. Jeg har spurt ham flere ganger om det er greit, fordi jeg skjønner at han kanskje vil sove litt, og jeg har ikke noe prob. med å stå opp. Men han sier at neida er så kos å stå opp med henne. Så hvorfor klikker han så jævlig nå? Sier at jeg ligger og porker og sover hele dagene- fordi jeg flere ganger sover sammen med datteren min når hun tar en dupp. Han har forøvrig ALDRIG tatt henne om natter, jeg har vært oppe med henne hver natt siden hun ble født- og JA DA BLIR JEG TRØTT! grrrr

Skrevet

Heh...

En venninne av meg, som kan være ganske rappkjefta jobber fulltid. Jeg hadde nettopp født sønnen min, og var hjemmeværende. Hadde permisjon fra jobben.

Hun hadde samme holdning som mannen din. Vi drev og diskuterte noe, og til slutt så sa hun: ja, men du er bare hjemme og har fri du. Så du har ingen grunn til å være sliten.

Slike kommentarer som det irriterte meg. At folk som ikke er i dine sko, vet åssen det er. Bare fordi vi er hjemme med barna våre, så er det ikke noe stress....

Skulle bare ha vist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...