*ale* Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Har sett en del innlegg her om at den ikke virker som den skal etc.. Er den noe bra? Lurer på å kjøpe den i julegave til hun på 6..Problemet er at hun snakker noe utydelig ( og nordnorsk) så er i tvil om dukken vil kunne fungere for henne. Noen erfaringer??? Og hvilke leketøyskjeder fører disse?
Neverstill Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 ingen erfaringer men synes den er dritskummel. minner litt om chucky fra childsplay
Johanne B Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 ingen erfaring med har den på Notabene leker...999.-
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Niesen min på 4 har denne dukken, men hun er nok litt liten for den. Det morsome er at hun blir super stresset av hele dukken! Den maser hele tiden, så hun sier: Nå skal mormor passe deg, så gir hun dukka til mora og går å leker med noe annet... Hehe!
Gjest Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Datteren min lekte med den en dag, så var det over. Den maser og er ganske stressende. Datteren min var nesten 6 da hun fikk den.
Grorüd.. Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Lillesøsteren min på 7 år haaater den dukken... Hun ønsket seg den dukken mer enn alt i heeeele verden.. Så fikk hun den, og fant fort ut at den var masete og plagsom.. He he.. Så nå ønsker hun seg den Baby AnnaBelle eller noe.. Den er jo myyyye kulere sier hun.. Den snur hodet sitt etter lyden av mamman sin! *WOW* hehe..
ano`num *17.03.10* Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Pia her også ønsker seg den av "hele sitt hjerte". Men hun får den ikke. Har så dårlig erfaring med slike interaktive leker vi. De ser såå morsome ut, for ikke å snakke om alt de kan gjøre og som de skal gjøre sammen. Men hvis hun har fått de, har de ikke vært like artige likevell. Merkelig gitt.... Hun har fårr både babyborn, miracle dukka og de fur real hundene (største type, som snakket osv). De har vært kule første dagene, så har de enten blitt ødelagt eller havnet på bunn av ei lekekasse. Jeg synest jeg ser de Amazing lekene overalt nå. Alle lekebutikker har de, tm OBS`en. Er neppe uten grunn de lekene blir lansert nå....
Gjest Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 uff mulig jeg er litt rar, men dukken er jo så stygg:( Skjønner ikke hvorfor de ikke kan gjøre slike leker litt søte. Mellomsnupp ønsker seg den Lexi hunden, men øynene ser jo onde ut:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå