~sjiraff~ Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Og hvordan vet jeg om jeg kjøper fra privatperson eller forhandler? Ser jo at prisene på samme vare varierer fra 55 dollar og oppover til nesten det dobbelte..
flashdancepants Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Kommer sikkert an på hva du kjøper, men det er stort sett privatpersoner som selger klær, musikk, dvd'er og slikt der. Ja, prisene kan variere mye, noen ganger fordi de tar mer/mindre i frakt, om varen er ny/ brukt. De skal helst presisere i beskrivelsen om varen er ny eller ikke. Om det ikke står kan du spørre.
~sjiraff~ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Det var jo noen vanvittige fraktkostnader da... Men jeg har bare bestilt småting fra utlandet før.. hehe.. så det er kanskje derfor...
Gjest Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Begge deler står på siden om tingen du ønsker å kjøpe! Dersom det ikke er en butikk så står det ingenting om det. (du kan evt gå inn på profilen deres) Dersom ting er nye så står det. (det kan stå ting som nwt, nwot, bnwt, bnwot) I Item description vil det stå Used eller New.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå