Holly❄️ Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hvorfor blir de andre stille når han begynner og synge? "Nå er det stille i fjøset..." De gule blir jo helt stille... Fatter den ikke...
En_av_hver Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Ikke jeg heller, men den er jo skikkelig fin da:-)))
♥2 små gull♥ Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Det samme har jeg lurt på... Hadde skjønt det om det var Dagbladet (Sterke meninger er jo mottoet deres), men skjønner ikke hva det har med VG å gjøre...
Mamma Mirabell Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 vålerenga folk mener at lillestrøm ( det er de to lagene de representerer i filmen) er på landet derfor synger de om fjøset til dem. men det er ingen som synger fotball snager osm han mannen i frakk.. hehehe... morsomt nårhan synger men jeg fatter ikke poenget da.. sitter igjen med tanker om at man blir gal av å lese vg.. hehe forza fugla!!
Hønemor&guttaboys Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Hihi.. skjønner ikke noe poeng der jeg heller... men den er skikkelig morsom! )
Gjest Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Sangen er jo Enga sin, og Klanen er vel ikke akkurat kjent for å være åpen med tanke på legning. Mannen oppfører seg litt vel "homsete" i forhold til det vanlige, samt at han tar av litt mye iforhold til antrekk. Derfor reagerer gutta som heier på samme lag. (de andre reagerer på sangen, det er jo LSKsupporterne) Men sånn tilslutt så sitter de alle og leser VG og nynner, altså felleskap på tross av differanser pga VG og en sang. Sånn tolker jeg det, er bare ikke så god på å forklare.
♥2 små gull♥ Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Noen her nå som skjønner denne reklamen?
Holly❄️ Skrevet 23. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2007 hehe,virker ikke som noen skjønner den:P
Carnivale Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Tror tillab forklarte det godt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå