Tante Sofie # Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Gifter meg neste år (og nå har jeg begynt å glede meg, hurraaaaa!!!!) I kirken vil jeg ha "Bruremarsj fra Valdres" til inngangen, så trenger jeg tips til noe fint å synge i kirken, gjerne noe som folk kjenner litt til, og kan synge med på! Bryllupsvalsen: Tenkte å starte med Shania Twain "Looks like we made it" (da vi har vært sammen i 10 år da, synes jeg det passer), og så bryte midt i den sangenog gå rett over til"From this moment" (også av Shania Twain", hva syns dere om det? MEn hvordan skal jeg få til å mikse de to sangene, mon tro....går det an det, på cd? Ellers er jeg takknemlig for alle gode tips til musikk, vil ha både ung og gammel, slik at alle generasjoner får svingt seg på dansegulvet:-) Evig takknemlig for all god hjelp:-)
flashdancepants Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Du kan få noen som har snøring til å sette sangene sammen vha dataprogram. tror det er ganske enkelt om man altså har peiling, hehe. Min erfaring er at åttitalls- og 60-talls-slagere i lystig samspill fungerer best for de fleste aldersgrupper. Fletter du inn noen nyere hits tror jeg du har en bra miks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå