Gå til innhold

Hvor mange har hatt en het natt med Yppert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har! Det var vanvittig rått, blir skjelvven ennå når jeg tenker på det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg og,men eg trur ikkje han huske d..........SÅ god va eg...........

Skrevet

Hvem har ikke hatt en het natt med ypperten liksom?

Skrevet

.....det er mulig litt slemt å fortelle om min historiske 9.30 avtale på kontoret hans......men jeg kan ikke ta mellom menneskelige hensyn sånn som hans profesjonsrelaterte rykte.....uansett det var himmelsk eller skal jeg heller kalle det djevelsk da jeg fikk meg en runde på pulten hans......det kan virkelig anbefales.....ikke var det videre dyrt heller da han har avtale med rikstrygdeverket......og mer enn gjerne skriver ut en resept eller to på lindrenede salve etterpå......

Skrevet

det kan være at jeg ikke følger så godt med,men hvem er yppert?

Skrevet

Ei dama som har like lite så gjøre som oss,som gir seg ut for å være en mann her inne,doktor til og med...D gjør oss andre damer heilt yr,sia vi klare å glømme at d ei dama,og drømme oss bort i denne mannen,og håper han gjer akkurat MEG litt oppmerksomheit................

Skrevet

Natt og natt... det ble litt sånn klar, ferdig, ferdig...

Skrevet

trodde vi hadde en avtale jenter:--) ikke fortelle noe til de andre...

Skrevet

Ikke faen om jeg hadde tatt i ypperten med ei pølsetang en gang... Æsj! Et mer motbydelig menneske skal man lete lenge etter........!

Og nei yppert. Jeg lukter ikke vond, er ei feit og laaaaangt over din klasse, så bare glem det. Vi kan aldri bli sammen lille venn! Slutt å send meg pm! Like barn leker best, og før du får litt mer å rutte med når det gjelder både det materiellle, intellektuelle og ikke minst noe mellom stortærne, er du like interessant som dritten jeg trakk ned i toalettet i sted!

Skrevet

Du er bare sjalu tjukka for at jeg retunerte de egenfotograferte nakenbildene du hadde tatt av deg selv!!! Det er faktisk slike som deg som er årsaken til at flere menn velger et homofilt liv.. Se på meg feks.. har pinadø ikke rørt damer etter at jeg så de bildene."yakk"

Skrevet

I alle dager?? har så mange hatt seg med dr Soft??

Altså yppert...du bare høvler over tjeiene som en ungkølle du?? :-)

Skrevet

Hadde litt av en kveld, men noen natt var det ikke akkurat.

Skrevet

Ja jeg hadde en kveld med han jeg også, den var kanskje ikke så het, men litt sølete ble den ;o))

Håper på mer av ham neste helg ;o))

Yppert du må ha på deg den "lukta godtèn" din. ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...