Gå til innhold

Tror det rabler for meg snart!!!!!


Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegull får tann, gråter non-stop, får ikke sove...

SAmbo prøver så godt han kan med å hjelpe meg, men får det ikke til.....jeg blir sprø!! Spør meg "burde jeg skifte bleie eller?"...ååååh, er det mulig.?!?! kan han ikke avgjøre det sjøl, må han spørre meg om alt....

Ikke klarer han å vaske/sterilisere flasker heller, det har han vel prestert å gjøre 1 gang på 3 mnd nå!! alltid MIN jobb å gjøre alt....

er så lei av at han tar null ansvar, han gjør alt jeg ber om...men hva med å ta litt initiativ selv!!

Midt oppi det hele, så stikker han og trener fra 20.00 til 21.30, så blir jeg sittendes alene med lillegull som skriker igjen....

I morgen skal han på julebord, hvilket betyr null avlastning igjen....og på lørdag forventer han at vi skal dra på bursdagsfest inne i byen! Som om jeg leverer lillegull fra meg til mamma eller svigers når hun er som nå!

 

 

 

Huff,dette ble rotete...er bare så utrolig sliten. Sov fra 05 til 11 i natt...og ikke fått tatt en lur i hele dag!

 

Noen med gode råd?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen tips ang tann-fremtreding iallefall!

 

Prøv Dentinox,smør på gommene, eller smør flytende Paracet på gommene. Dette hjalp hos oss. Har du ikke dettefor hånden, gi hun en stikkpille.....

Skrevet

Har du gitt gullet paracet?

 

Mitt neste tips er stikk av litt innimellom du også, la mannen din ta ansvar uten at du er tilstedet. ;o)

 

Håper natta blir bedre for dere, lykke til!

Skrevet

Ga henne paracet kl.12...den funket veldig bra! Da sov hun en god stund, ga henne paracet igjen kl.20.00....null merkbar effekt!

 

Kan jeg prøve flytende paracet på gommene hennes når hun allerede har fått stikkpille??

vil ikke overdosere heller...

Skrevet

-skjønner ikke helt jeg, drar han bort når gullet har det vondt og du trenger hjelp, da hadde jeg sagt fra!

 

Men til gode råd: har du prøvd med dentinox på tennene om det hjelper kan dere kanskje sette dere ned å snakke litt, du må jo også ha avlastning, kanskje han kunne passet gullet så du hadde fått hvilt litt og. I slike perioder får andre gjøremål settes litt på vent synes jeg, så får må han heller ta det igjen når ting er i gjenge igjen.

 

Prøv å ta det opp på en god måte, at du også trenger litt fri og hvile og at han selv må prøve å se hva som trengs av bleier etc. (får han litt tid alene så finner han nok ut av det ;-) Lykke til!

 

Skrevet

takk for gode tilbakemeldinger...

han er ikke så håpløs som det høres ut som, er bare det at han ikke forstår hvor sliten jeg er akkurat i dag...jeg burde ha bedt ham droppe treningen i dag...

 

nå hører jeg at han prøver å gi henne litt mme...kanskje hun sovner etter det:)

 

har kjøpt dentinox, får prøve det etter hun har spist!

Skrevet

Spør apoteket om paraceten! Dentinox er som nevnt bra, men det går og an å kjøpe biteringer som en kan fryse litt, det hjelper å kjøle ned gommene til barnet!

 

Og du, akkurat den følelsen du har ang sambo-been there, done that!

 

For disse mennene er vi supermammaer! De har ikke peiling, tror de er drit-imponert av oss i det øyeblikket vi skyter ungen ut av kanonløpet! Så bærer det rett opp til kos og pupp! I det øyeblikket tror jeg de innser hvor stort det hele er, og hvor små de egentlig er i det hele....og så ser de hvordan barnet roer seg hos mamma, da går det opp for dem at dette er mammas jobb, hun kan alt og selv vet de ikke hva de skal gjøre for godt, hehe (men det vet jo ikke vi heller, forskjellen er at vi har maten)

 

Det kommer seg, det skal jeg love deg! Du er trett, sliten, har masse ansvar. I det øyeblikket lillegull sier "Pappa", skal jeg love deg at pappa og Lillegull er limt fast til hverandre:-)

 

Det skjer noe med fedre da, plutselig ser de at den lille babyen er et lite menneske som faktisk ser, hører og lærer, og som har oppdaget HAM-PAPPA!!! Da ser du, er tiden inne for at pappa vil oppdra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...